wtorek, 18 września 2012

MYDŁO ORGANICZNE HIPCIO od Tso Moriri - recenzja.

Przyszedł czas na ocenę pierwszego z mydeł otrzymanych od firmy TSO MORIRI.


Testujemy:

MYDŁO ORGANICZNE HIPCIO


 


Produkt ten pochodzi z linii dla dzieci.
Jest to organiczne mydełko dla dużych i małych dzieci.
Do wyboru mamy kilka kolorów: różowy, niebieski, żółty, zielony, brązowy, biały.

 
Zdjęcie pochodzi ze strony www.organicsoap.pl
 
Cena: około 14,76zł w sklepie internetowym TUTAJ
Waga: 160g
Producent: Eskulap G. Czarnecki Sp. z o.o.
Marka: Tso Moriri
 
 
 
Przeznaczenia:


Dla dzieci powyżej 3 roku życia.


 
Skład:


Aqua, Glycerin, Sodium Palmate, Sucrose, Sodium Cocoate, DecylGlucoside, Sodium Chloride, Citric Acid,Sodium Cirate, Sodium PalmKernelate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Powder, Parfum,  [+/- CI 77891, CI 42090, CI 16255, CI 19140, caramel]
 


 
Moja ocena:


Pierwsze co się rzuca w oczy, a raczej w nos to zapach. Bardzo słodki i przyjemny, landrynkowy. Ma piękny różowy kolor. Moje mydełko jest w kształcie hipopotama, co wcale nie ułatwia jego używania.
Moja córcia jest jeszcze za mała, by zrozumieć, że to jest mydło a nie zabawka. Ładne, kolorowe, to musi służyć do zabawy. Topiłaby go chętnie w wannie, aż by się cały rozpuścił :)
Mydełko bardzo delikatnie się pieni i usuwa zanieczyszczenia.
Cena wysoka, czy tyle musi kosztować mydło organiczne? Tego nie wiem.


 
 
TSO MORIRI znajdziecie TUTAJ oraz na FB TUTAJ.
 

 

A jak Wy myślicie. Warto dokonać takiego zakupu?
Warto używać mydeł organicznych?

10 komentarzy:

  1. Mydełka świetne, szkoda, że moja córcia za mała.

    OdpowiedzUsuń
  2. aż żal, że nie mam malucha, bo strasznie lubię takie kąpielowe gadżety, faktycznie kształt może trochę utrudniać używanie tego mydełka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam nigdy mydeł organicznych, ale hipcio uroczy, choć pewnie niewygodnie się go trzyma ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam zdania co do takich mydełek, bo chyba nie trafiło mi się jeszcze żeby takie używać.
    przy okazji - czy masz jakiś pomysł na prezent urodzinowy dla 4/5 latki? muszę wykombinować coś dla chrześniaczki, a nie mam tym razem zupełnie pomysłu.. aktualnie ma "fazę" na filmy dvd barbie (pewnie ma już wszystkie) i pluszaki (im więcej i im większy tym lepiej), ale pluszaka raczej nie chcę jej kupować..

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też zdecydowanie bardziej wolę edukacyjne zabawki. przy czym uważam, że w jej wieku jeszcze niekoniecznie te uczące języków. wg mnie to się nie sprawdza.. jej starszej siostrze (11 lat) kupiliśmy np. zestaw do robienia perfum:)
    mała dostała już kiedyś ode mnie polarowy koc z hello kitty (na Gwiazdkę).
    najgorsze jest to, że nie pamiętam co kupowałam jej wcześniej..

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda,ale chyba mało praktyczne(jeśli o kształt chodzi), chociaż po ostatnim dokształceniu się na temat sls w kosmetykach dla dzieci, wolała bym zapłacić więcej a mieć pewność,że moje dziecko nie myje się w płynie do dywanów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. to mydełko naprawde rewelacyjnie sie rezentuje, uwielbiam mydla organiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie fajne mydełko :)na pewno sprawi dziecku wiele radości z kąpieli:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mydełko prezentuje się rewelacyjnie :)) sama bym się takim mydełkiem wymyła :))

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te mydełko wygląda tak uroczo że aż szkoda było by mi go używać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.