sobota, 1 września 2012

KOSMETYCZKA Z LUSTERKIEM K-10 AnnCo.

Czas na przedstawienie kolejnego produktu firmy AnnCo.Dziś polecam:
KOSMETYCZKĘ Z LUSTERKIEM K-10


Moja ocena:

Kosmetyczka ma ciekawy deseń, według mnie lekko imitujący skórę aligatora. Od razu mi się spodobała i moje podręczne kosmetyki zostały przeprowadzone ze starej wysłużonej kosmetyczki do nowej. Jak dla mnie rozmiar jest wystarczający, przynajmniej mieszczę tam moje ulubione kolorowe kosmetyki. W środku znajduje się jeszcze dodatkowa przegródka. No i lusterko, które ostatnio bardzo mi się przydało na wyjeździe, bo zapomniałam wziąć z domu moje podręczne.

Jednym zdaniem kosmetyczka jest bardzo poręczna, pakowna i ładna stylistycznie. Więcej mi nie potrzeba.


Więcej produktów AnnCo. znajdziecie na stronie internetowej TUTAJ.

A dla fanów mamy fanpage na FB TUTAJ.
A Wy macie swoje ulubione kosmetyczki?
Czy już je może czas wymienić na nowszy model?

11 komentarzy:

  1. racja, bardzo ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyczka bardzo praktyczna ;)
    Dziękuje za odwiedziny, równiez obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście świetnie wygląda :)
    również obserwuję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kosmetyczka, bardzo dobry pomysł z tym lusterkiem, często mi się zdarza zapomnieć zabrać mini-lustereczka z domu, wtedy kosmetyczka rzeczywiście się przydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za polecenie:) ładna ta Twoja kosmetyczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna kosmetyczna, taka elegancka. :) super!

    OdpowiedzUsuń
  7. wygrałam tą kosmetyczkę razem z wieloma innymi produktami tej firmy i powiem szczerze, że nie wpadła ona w mój gust. szczególnie przeszkadza mi zapach. wiem, że wywietrzeje ale sama rozumiesz...
    poza tym mam inne kosmetyczki więc ta raczej nie skradła mojego serca;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.