piątek, 25 maja 2012

PRÓBKI Z FIRMY ZIAJA.

Wczoraj otrzymałam od firmy ZIAJA 5 szt. próbek ich produktów. E-mail w tej sprawie wysłałam w poniedziałek, a już w czwartek listonosz przyniósł paczuszkę. Prosiłam o produkty dla skóry wrażliwej i przeciwzmarszczkowe, no i takie otrzymałam.

Dwie próbki z linii – pielęgnacja bio olejkami ziaja:

- krem na dzień ochrona niska SPF6 do skóry wrażliwej, mało elastycznej (bio olejek z pestek winogron) 5ml,

- mleczko do ciała do skóry bardzo suchej, podrażnionej (bio olejek arganowy) 7ml.


Jedna próbka z linii – ulga dla skóry wrażliwej ziaja:

- krem łagodzący na dzień redukujący podrażnienia SPF20.



Oraz dwie próbki z linii klinika zdrowej skóry med ziaja:

- kuracja nawilżająca lano-krem na dzień/ na noc,

- kuracja przeciwzmarszczkowa – krem redukujący przebarwienia na noc.


Oczywiście do tego dołączone trzy ulotki poświęcone kosmetykom tych serii.



W najbliższym czasie mam zamiar wszystko zużyć i wypróbować. Zacznę chyba od kuracji med na noc.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.