środa, 23 maja 2012

Odżywka do paznokci EVELINE COSMETICS 8w1, początek

Ostatnio zastosowałam skoncentrowaną odżywkę do paznokci EVELINE COSMETICS 8w1 Total Action.


Cena: około 10,00zł, wygrany w rozdaniu u Jagody B.
Pojemność: 12ml
Marka: EVELINE COSMETICS

Już trzy dni na moich paznokciach i widać tylko niewielkie zadrapania, mimo że naczyń trochę przez ten czas na zmywałam i to bez rękawiczek. Wygląda trochę jak lakier bezbarwny. Bardzo łatwo i ładnie się rozprowadza na płytce paznokcia.

Według ulotki rozwiązują 8 problemów paznokci:

1.      zniszczone,
2.      rozdwajające się,
3.      cienkie,
4.      miękkie,
5.      kruche,
6.      łamliwe,
7.      matowe,
8.      o nierównej powierzchni.

Uszczelnia, maksymalnie utwardza oraz pobudza wzrost płytki paznokciowej.

Czyli teraz trzeba czekać na efekty. Zobaczymy czy się wyrównają i będą mocniejsze.

4 komentarze:

  1. ja czytałam dużo złych opinii o tej odżywce że paznokcie zaczęły się rozdwajać ale niektórzy też ją chwalą.
    zapraszam na rozdanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że z tym rozdwajaniem to nie będzie prawda.
    Dzięki za zaproszenie, zaraz skorzystam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza odżywka. Nie wierzcie w bzdury o tym, że niby rosną "martwe paznokcie"

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja praca bardzo niszczy paznokcie, muszę dokonywać cudów żeby cokolwiek mieć. Na co dzień wyglądają jak po zdjęciu tipsów. Aktualnie używam już drugiej buteleczki odżywki i wreszcie mam co malować. pierwsze konkretne efekty można było zobaczyć już po tygodniu. Naprawdę warto wypróbować! Polecam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.