czwartek, 12 listopada 2015

Herbatkowe przyjemności


Ostatnie dni są dość ponure, deszczowe, zimne. Szybko robi się ciemno i dlatego warto sięgnąć po coś rozgrzewającego i też relaksującego. U nas bywa to herbata, oczywiście z domowym ciastem.

Tym razem pierwsza herbata to Lipton Flirty Lady Lipton, ta w czerwono-różowym pudełku.
Klasyczna czarna herbata z unoszącym się kwiatowym aromatem.

Najbardziej zasmakowało mojemu mężowi. Ten aromat kwiatowy ociepla i łagodzi jej smak. W zapachu wyczuwa się jakby płatki świeżych kwiatów. Również ją lubi moja córka za ten zapach właśnie i słodki smak, ale ona zawsze pije ją z dodatkiem miodu naturalnego.

Seria tych herbat Lipton to ekspresy w formie piramidek, są bardzo esencjonalne.
 
Ja zaś upodobałam sobie Lipton Dynamic Gunpowder Green.
Odważny dymny aromat zielonej herbaty

Zielone herbaty ogólnie lubię, ta jest dla mnie łagodna w smaku i fajnie się ją pije bez żadnych dodatków. Zapach ma równie przyjemny, nie do końca wiem o co chodzi z tym dymem, ale jej zapach jest dla mnie delikatny z nutą lekkiego orzeźwienia. Jej kolor to coś w rodzaju słomkowego.
 
Do takich herbat pasuje oczywiście jakieś ciacho, u mnie ostatnio akurat były Pagórki jabłkowe. A jako dodatek do takich chwil najlepsza jest książka, jeśli w samotności, a grupowo i z dzieckiem jakaś planszówka bądź puzzle ;)

To tylko dwie herbaty z całej serii kolorowych herbat Lipton, próbowaliście już innych, któreś polecacie?

33 komentarze:

  1. Są na promocji w Tesco więc zamierzam je upolować przy okazji zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem smaku tej zielonej herbatki.Muszę sobie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tych liptonków jeszcze nie piłam :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam Lady Lipton ale zdecydowanie bardziej wolę klasyczną zieloną jaśminową lipton, jest fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się skuszona, poszukam i spróbuję.

      Usuń
  5. Moja córeczka, która nie pija herbat często, stwierdziła,że ta "kwiatkowa" jest pyszna. Ja też tak uważam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja dziś chciała się zamienić, ale szybko oddała mi zieloną i już ze smakiem raczyła się tą kwiatową.

      Usuń
  6. Uwielbiam zarówno kawę,jak i herbatę - najbardziej jednak ulubiłam sobie herbatę ziołową :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie uwielbiam, właśnie piję o smaku mango. :)

    http://szyszunia-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja poproszę obie,wpadam na herbatkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam herbaty nie zabraknie i coś słodkiego też się znajdzie.

      Usuń
  9. lipton jak dla mnie est zbyt mocny ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam na to łatwe rozwiązanie w przypadku czarnej herbaty, robię z jednego ekspresu dwie.

      Usuń
  10. Ja nie lubię smakowych herbat. Ostatnio tylko zielona piję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiem, że ta zielona to smaku nie ma innego, tylko taka bardziej łagodna.

      Usuń
  11. Ja ostatnio się uzależniłam od herbaty i wypijam ją litrami dziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. drogie są te herbaty:/ widziałam je wczoraj w tesco po 8zł chyba...

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze ich nie piłam :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te herbaty, firma dba o klientów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te herbaty, firma dba o klientów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mnie ciekawią, czekam właśnie na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Herbatka i ciacho to doskonałe połączenie :)
    Kochamy piramidki xD
    Aha i zapraszamy do nas na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę przyznać,że nie próbowałam jeszcze żadnych herbatek smakowych z Lipton , czas to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem zdeklarowaną kawiarą, ale przyznam, że gdy na dworze robi się zimno, częściej sięgam po herbaty i to najczęściej takie różne dziwne właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie piłam jeszcze tych herbatek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie częściej pije kawę, ale chyba przy następnych zakupach wrzucę jakiegoś nowego Liptona do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące jedynie blogi będą usuwane, jaki i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.