niedziela, 8 listopada 2015

Mała księżniczka z AliBadi

Niezależnie od tego co ja lubię, moja córka, jeszcze pięciolatka, ma już swoje gusta co do tego, co na siebie włoży. Tyczy się to szczególnie kolorystyki i wzornictwa, choć raczej nie wyróżnia się pod tym względem od wielu dziewczynek lubiąc róż, księżniczki, tiulowe spódniczki, czy sukienki.

Niedawno trafiłam na strony sklepu AliBadi, gdzie zamówiłam dla niej zgodnie z jej upodobaniami koszulkę. Samo zamawianie jest oczywiście bardzo proste, wybrałyśmy nie tylko rozmiar koszulki, ale też materiał z jakiego zostaną wykonane rękawki, a także kieszonka. Zresztą AliBadi wykonuje projekty pod klienta, dlatego jeśli tylko mamy pomysł na dodatki do naszego stroju, to warto do nich napisać.

T-shirt jest biały, bawełniany, został uzupełniony przez materiał o kolorze jasnego różu w radosne księżniczki (rękawki, kieszonka). Dobrana do tego stroju została tiulowa spódniczka, ale taka koszulka też świetnie będzie pasowała do leginsów czy nawet spodni dresowych, mamy takie fajne dopasowane.
 

We włosach jej znajdziecie ostatnio ulubioną ozdobę mojej córeczki, srebrne spinki motylki, które z łatwością sama sobie zakłada i zdejmuje. Naprawdę dodają sporo uroku.


Córka jest zadowolona ze stylizacji, oczywiście na wyjście trzeba dobrać jeszcze pasujące rajtuzki, ale do zabawy jej nie potrzeba. A czasem tak ma, że chce się wystroić zwyczajnie w domu ;)

t-shirt T-Custom version shapes: www.alibadi.eu
spódniczka: Pepco
spinki przypinane motylki do włosów: shipgratis.eu


Oczywiście AliBadi to także odzież dla dzieci, ale przede wszystkim dla dorosłych. Dlatego ja również złożyłam u nich zamówienie dla siebie. Na Instagramie pokazywałam Wam przesyłkę, ale niedługo pokażę dokładniej na blogu co to takiego sobie u nich uszyłam. Koniecznie zajrzyjcie na strony sklepu i dajcie znać, czy coś Wam się tam spodobało.

21 komentarzy:

  1. Jak słodko :) Kiedy to było jak moje się tak ubierały... Za to samolociki Twoja córka ma jak mój synek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samolociki przywiozła sobie znad morza, ma do nich jeszcze autka. Księżniczka moja ma nie tylko lalki ;)

      Usuń
  2. Moja Zuzia też lubi samolociki i samochodziki.W Pepco też lubię kupować różne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dla nas ciągle mała, bo jednak najmłodsza w rodzinie ;)

      Usuń
  4. Super, muszę pokazać ten strój naszej małej i Twoją stronę żonie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny zestaw dla małej dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna dziewczynka,ślicznie ubrana 😊
    Całkiem fajny ten sklep,wpadło mi w oko kilka fajnych ciuszków 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzeczka fajniutka :) ale spineczki są przeurocze <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze :D Mała wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.