piątek, 7 czerwca 2013

Przesyłeczki...

U mnie post podsumowujący przesyłki z ostatnich tygodni.

Próbki z FB Mustela:

STELATOPIA Mleczny olejek do kąpieli
STELATOPIA Balsam intensywnie natłuszczający
STELATOPIA Krem Emolient natłuszczająco-nawilżający

*** 
Kolejna przesyłka pochodzi od Dolinakremowa.pl

Wszystko z akcji blogerki Magdalena B.

Wybrałam:

DERMIKA Exist Aktywny balsam po goleniu do skóry podrażnionej goleniem 50 ml - trafił bezpośrednio do mojego taty (ten balsamik z prawej strony na zdjęciu)


DAX COSMETICS Perfecta Baby - Krem ochronny na każdą pogodę 60 ml- kremik dla córci


***
Trafiło się też coś dla mojego męża. Za wypełnienie ankiety dla Oceanic S.A. otrzymał próbki:

Wygładzający żel pod oczy AA MEN x2
Krem nawilżająco-energizujący AA MEN x3
Rewitalizujące masło do ciała Żurawina
Rewitalizujące masło do ciała Mango


Choć masełka wypróbuję ja, przynajmniej poznam ich zapachy.


***
Bezpłatny Katalog z projektami domów Archon. Warto pomarzyć :)



***
I na koniec próbka pudru SYNESIS


Co tam u Was?

24 komentarze:

  1. DŁugo czekalas na mustele od wypelnienia formularza?

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję przesyłek, są super :)
    przyjemnego testowania i coś dla mężczyzny też się znalazło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego używania :) Fajny męski zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne przesyłki:) Również zamówiłam próbki z Mustela:-) ale jeszcze do mnie nie doszły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie produkty Mustela :D
    gratuluje tylu przesyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne przesyłeczki. Gratki

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyląduję za to w piekle, ale zazdroszczę ;)
    P.S.: Zmieniłam bloga. Mój nowy adres: http://hitczykit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję tylu przesyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Katalog z projektami domów pochodzi z Firmy "ARCHON" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tymczasowo mam prywatny blog... więc jeśli chcesz go dalej odwiedzać to podaj mi swój adres e-mail a wyślę zaproszenie :)
    jusali8808@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Doliny Kremowej też dostałam paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli macie ochotę na kupon rabatowy na opisywane tu kosmetyki Mustela, piszcie do nas w tej sprawie na: kartyklienta@i-apteka.pl

    Mustela cieszy się dużym powodzeniem, również nowe, większe opakowania dostępne u nas: http://www.i-apteka.pl/pol_m_Dziecko-i-Mama_MUSTELA-334.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.