wtorek, 30 lipca 2024

Maska do włosów odbudowa i wzmocnienie Natura Silk Marion


Lato w pełni. Moje włosy w tym czasie potrzebują szczególnie nawilżenia i kosmetyków, które je wygładzą. Tym razem postawiłam na dość tanią maskę marki Marion - Maska do włosów odbudowa i wzmocnienie Natura Silk.




Pojemność: 300 ml

Producent: Marion Sp. z o.o.

Do kupienia w sklepie online marionkosmetyki.pl oraz w Drogerii Vica


Składniki:




Moja opinia:


Maska znajduje się w dużym plastikowym słoiczku. Zamknięcie to zakręcana nakrętka.

Sam kosmetyk jest koloru bladoróżowego, delikatnie pachnie, jakby "roślinną świeżością". Jest dość gęsta, dobrze oblepia włosy i wcale nie trzeba jej dużo użyć, aby zadziałała.
Na wielki plus: składniki aktywne.




Mamy tu:
  • olej makadamia - który wzmacnia włosy i nadaje im połysk
  • olej arganowy - odbudowuje strukturę włosów i je zmiękcza
  • olej ze słodkich migdałów - wygładza włosy
  • proteiny roślinne - wspierają regenerację włosów
Już od pierwszego użycia moje włosy nabrały blasku. Do tego dzięki temu kosmetykowi mniej się puszą. Latem zawsze walczę o ich wygładzenie. Ta maska mi w tym pomaga. 

Zostawiam maskę na włosach na około 5 minut. Po tym czasie już przy spłukaniu czuję, że włosy stały się bardziej lejące. Po wysuszeniu są miękkie i gładsze. Do tego bardziej błyszczące. Całkiem dobra maska, świetny stosunek ceny do jakości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.