poniedziałek, 8 lipca 2024

Poradnik "Umysł kreatywny. 62 ćwiczenia rozwijające intelekt"

Zawsze miałam wrażenie, że nie jestem dość kreatywna. Myślałam też, że tej cechy nie da się wyćwiczyć, że to po prostu wrodzony talent. Jednak Edward de Bono w książce "Umysł kreatywny..." pokazuje, że jest to błędne założenie. Ba! Pokazuje konkretne ćwiczenia, jak stać się kreatywną osobą. Dla mnie to podejście wydało się wielką szansą na zmianę, wchodzę w to oczywiście i biorę się za czytanie poradnika.


Tytuł: Umysł kreatywny. 62 ćwiczenia rozwijające intelekt

Autor: Edward de Bono

Stron: 2009, 2022

Rok wydania: 2024

Wydawnictwa Studio Emka


Moja recenzja:

Na początku znajduje się wstęp oraz instrukcja, w jaki sposób korzystać z tej książki. Dalej natomiast znajdziemy 62 ćwiczenia, które pozwolą nam stać się bardziej kreatywnym.

Do wykonania ćwiczeń przyda nam się tabela z przypadkowymi wyrazami z końca książki. Ważne, aby zawsze korzystać z wylosowanych wyrazów. Każda gra, to kolejne zadanie. Czy mamy wymyśleć pomysł na biznes, czy też bajkę dla dzieci, zawsze musimy skorzystać ze swojej kreatywności i wylosowanych przez nas wyrazów. To bardzo ciekawy pomysł na rozwijanie tej umiejętności.

 


Są to ćwiczenia, które możemy wykonać wielokrotnie, bo wystarczy wybrać inne wyrazy. Myślę, że to książka na wiele tygodni i dni. Bardzo mi się podoba, a rozwiązywanie niektórych ćwiczeń mocno zaskoczyło mnie, a dokładnie rozwiązania, które udało mi się wymyślić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.