czwartek, 20 października 2022

"Malinka chce się bawić" Mój pierwszy komiks 5+

Trafiłam ostatnio na przepiękny komiks dla najmłodszych opowiadający o małej Malince. Kto chętny, żeby zobaczyć to małe cudeńko?





Tytuł: Mój pierwszy komiks 5+. Malinka chce się bawić. Tom 1

Scenarzysta: Brigitte Luciani

Ilustrator: Eve Tharlet

Stron: 32

Data wydania 12.10.2022

Wydawnictwo Egmont


Moja recenzja:



Książka jest formatu A5. Oprawa to tzw. gąbka, czyli jest to bardzo przyjemna w dotyku i solidna okładka. W środku znajdziemy piękne ilustracje autorstwa Eve Tharlet. Są bardzo urocze i subtelne. Zamiast typowych dymków mamy zgrabnie napisany tekst tradycyjnym pismem pisemnym. 





Komiks możemy czytać naszym maluchom lub początkujący szkolniak może próbować go czytać sam.

Jest to piękne uzupełnienie serii Pan Borsuk i pani Lisica, o której pisałam już TUTAJ. Opowiada o ich małych dzieciach, a szczególnie o małej borsuczce Malince. Jako najmłodsza z całej rodziny przysparza wiele kłopotów. Jest pełna energii i pomysłów, więc na pewno nikt nie będzie się nudzić. 

Dokąd zaprowadzi ją tym razem niepochamowana ciekawość?

Jest to pierwsza część przygód tej radosnej Malinki, więc jeśli spodoba się Wam tak bardzo, jak mi, to możemy wspólnie czekać na jej dalsze losy ;)


1 komentarz:

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.