niedziela, 1 listopada 2020

MICRO CELL Nail Repair odżywka do paznokci

Jesienią nie możemy zapomnieć o sobie. Warto podczas długich wieczorów w domu zadbać o siebie za pomocą regenerujących kosmetyków. Nasze dłonie proszą się o dobre kremy, a paznokcie o regenerujące odżywki. Nie zaniedbujmy swoich potrzeb. 




Pojemność: 12 ml

Producent: Micro Cell

Dostępna na www.jpkosmetyki.pl




Moja opinia:

To już kolejny raz, gdy postawiłam na odżywkę Micro Cell. Kiedyś pokazywałam Wam wyjątkowy kolor Soft Taupe. Tym razem jest to bezbarwna odżywka. Jest dość rzadka i dzięki temu bardzo ładnie rozprowadza się na płytce paznokcia. Szybko wysycha i od razu możemy się cieszyć ładnym wyglądem naszych paznokci.

Powierzchnia jest gładka i błyszcząca. W ten sposób uzyskujemy efekt zdrowych i naturalnych paznokci.


W kolejnym dniu nakładam kolejną warstwę lakieru, a dokładnie odżywki o formule lakieru. Również równo się rozprowadza i szybko wysycha. I tak do trzech dni. Po tym czasie zmywamy odżywkę i nakładamy ją ponownie. Najlepsze efekty uzyskamy po stosowaniu przez 2-3 tygodnie. Sam produkt jest bardzo wydajny.

U mnie paznokcie stały się mocniejsze i twardsze. Odżywka nie wysusza płytki paznokcia, ale wręcz przeciwnie regeneruje ją. Paznokcie po takiej terapii wyglądają ładnie i zdrowo.

Jestem bardzo zadowolona z tej odżywki, bo moje paznokcie dzięki niej są nie tylko mocne, ale znów długie. Mogę malować je, na jaki kolor tylko chcę, co sprawia mi osobiście wielką przyjemność.

Ciekawa jestem, jakie u Was obecnie kolory dominują na paznokciach? Dajcie znać, może się zainspiruję.

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.