czwartek, 5 marca 2020

Smerf Naczelnik oraz Smerfosymfonia

Jeśli tylko Twoje dziecko nie jest przekonane do czytania, to warto podsunąć mu komiks. Najlepiej wybrać taki, który będzie dotyczył ulubionego bohatera waszej pociechy. Komiksy ze Smerfami to właśnie taka kategoria, która pozwoli dziecku cieszyć się z samodzielnego czytania.

Tytuł: Smerf Naczelnik. Tom 2
Scenarzysta: Peyo, Yvan Delporte 
Ilustrator: Peyo

Rok wydania: 2020
Stron: 64
Wydawnictwo Egmont






Moja recenzja:

Komiksy ze Smerfami są bardzo lubiane przez moją córkę. Przyznam się, że ja również mam sentyment do tych niebieskich stworków i chętnie czytam te historyjki. Bajki o nich chętnie oglądałam w dzieciństwie, teraz chętnie ogląda je moja córcia.

W tym albumie znajdziemy dwie historyjki. Pierwsza z nich to "Smerf Naczelnik". Papa Smerf opuszcza wioskę i swoje Smerfy na kilka dni. 

Pod jego nieobecność zaczyna panować chaos. Każdy ze Smerfów chce rządzić, stąd pomysł, aby wybrać kogoś na tymczasowego przywódcę. Rozpoczyna się prawdziwa kampania wyborcza. I wcale na ich czele nie stanie rozsądny Ważniak.


Któż by się spodziewał, że bez Papy Smerfy w wiosce zapanują rządy innego Smerfa. Akcja rozgrywa się dynamicznie i z każdym dymkiem nabiera tempa. Czy Smerfy doprowadzą do samozagłady? Przeczytajcie koniecznie.

Druga historia "Smerfosymfonia" to opowieść z akcentem muzycznym. Pojawi się tam Gargamel i Klakier, więc będzie oczywiście groźnie, ale jak to w bajce pojawią się też czary.

To kolejny komiks, który zapewni dzieciom chwilę napięcia, ale też rozbawi je do rozpuku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.