poniedziałek, 5 listopada 2018

Floslek Hydro alga - dogłębne nawilżenie

Przez ostatnie miesiące (gorącego lata i tej dosyć ciepłej jesieni) w pielęgnacji mojej cery towarzyszą mi kosmetyki Floslek z linii Hydro alga, a dokładnie:
Wygładzający krem nawilżający na dzień i na noc 35+
BOOSTER Koncentrat nawilżający.
O nich właśnie dziś napiszę.

Krem przeznaczony do pielęgnacji skóry po 35. roku życia, odwodnionej i skłonnej do miejscowego przesuszania. Intensywnie i długotrwale nawilża, wygładza i odżywia skórę oraz chroni ją przed utratą wilgoci i niekorzystnym działaniem środowiska zewnętrznego. Twarz staje się pięknie odmłodzona i zrelaksowana, a skóra miękka i aksamitna w dotyku. 

Cena: 23,99 zł
Pojemność: 50 ml
Producent: Producent: Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK Furmanek Sp.j.


Skład kremu:

Intensywna kuracja przesuszonej i odwodnionej skóry twarzy, szyi i dekoltu. Koncentrat głęboko nawilża, wygładza i rewitalizuje oraz zmniejsza przebarwienia. Skóra staje się aksamitnie gładka, sprężysta i zregenerowana, a oznaki zmęczenia zredukowane. Lekka konsystencja zapewnia komfort stosowania.

Cena: 34,99 zł
Pojemność: 30 ml
Producent: Producent: Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK Furmanek Sp.j.


Skład:

Moja opinia:

Dwa niebieskie kartonowe pudełka skrywają w sobie dwa kosmetyki z serii HYDRO alga.

Są to kosmetyki, które najbardziej lubię używać w komplecie. Jednak to krem stanowi podstawę mojej codziennej pielęgnacji, bo używam go zarówno rano, jak i wieczorem.

Krem znajduje się w plastikowym słoiczku. Jest śnieżnobiały, lekki i mokry. Tak określiłabym jego konsystencję. Dobrze się rozprowadza. Przy kontakcie z cerą stwarza wrażenie, jakby się rozpuszczał i w nią wtapiał. Od razu czuję nawilżenie i coś w rodzaju ulgi dla skóry. Działanie intensywnego nawilżenia zawdzięczamy tu m.in. połączeniu właściwości algi brązowej z mórz północnych i algi zielonej.


Koncentrat nawilżający natomiast znajduje się w buteleczce wyposażonej w pompkę. W łatwy i higieniczny sposób wydobywam go ze środka. 

Jest to coś w rodzaju rzadkiego bezbarwnego żelu. Przy kontakcie ze skórą błyskawicznie się rozprowadza. Jest bardzo wodnisty i przyjemny w użyciu. Lekko skórę orzeźwia, schładza i nawilża. Nie klei się, szybko wysycha. 

Ten kosmetyk stosuję najczęściej pod krem, aby uzyskać bardziej dogłębny efekt nawilżenia. 

Po tak gorącym lecie, jakie mieliśmy w tym roku, moja cera jest zaskakująco w dobrej kondycji. Pielęgnacja kosmetykami Hydro alga zapewniła mi nie tylko optymalne nawilżenie, ale także regenerację skóry. Nie pojawiły się w tym czasie żadne przesuszenia ani zaczerwienienia. Okazuje się, że zagwarantowanie skórze dobrego nawilżenia na co dzień jest bardzo ważne. Moja cera jest faktycznie rozjaśniona, milsza w dotyku i wygląda na wypoczętą.

A jakie Wy obecnie stosujecie kosmetyki do twarzy?

13 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej serii kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dawno nie miałam nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat stosuję ich kosmetyki dosyć często.

      Usuń
  3. Tak, choć obecnie myślę o produktach z linii Pollution
    anti.

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię kosmetyki Floslek, ta linia przypadła do gustu mnie i mojej siostrze

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki Floslek bardzo rzadko goszczą w mojej kosmetyczce. Muszę przejrzeć ich ofertę,może wynajdę tam coś ciekawego dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio pojawiło się u nich parę fajnych nowości.

      Usuń
  6. Bardzo lubię ich kosmetyki tego kremu jeszcze nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się konsystencja obu produktów. Potrzebuję teraz porządnego nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy wcześniej nie miałam styczności z tymi kosmetykami,ale bardzo mnie one ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam krem na dzień, jestem bardzo zadowolona, skóra się nie przesusza całą zimę

    OdpowiedzUsuń
  10. mam teraz i booster, po wakacyjnym opalaniu stosuję oba kosmetyki w duecie. super się sprawdzają

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.