środa, 15 maja 2013

Naklejki na paznokcie Spice Up Your Nails Manhattan - opinia.

Ostatni z produktów jakie otrzymałam od sklepu internetowego ezebra.pl to produkt marki Manhattan:





Opis:

Naklejki na paznokcie.
Odtłuść paznokcie.
Wybierz motyw.
Naklej na paznokieć i dociśnij.
Pokryj lakierem bezbarwnym.
Cena: 13,50zł
Sztuk: 60
Marka: Manhattan
Moja opinia:
Jestem bardzo słaba w malowaniu wzorków na paznokciach, dlatego takie naklejki są dla mnie sporym ułatwieniem w stylizacji paznokci. Akurat trafiły mi się subtelne kwiatki. Bardzo łatwo przyklejają się do paznokcia. Teraz wystarczy je polakierować lakierem bezbarwnym i gotowe. Trzymają się tyle, co dany lakier. Są lekko wypukłe, ale w niczym to nie przeszkadza.
Widziałam też z tej serii fajne wzorki w formie łańcuszków.



Całą ofertę ezebra.pl znajdziecie TUTAJ.
Używacie takich naklejek na swoje pazurki?

10 komentarzy:

  1. Lubie takowe sprawy bo faktycznie ułatwiaja sprawe i upiekszaja mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam fazę naklejkomanii na pazurkach, teraz już tylko lakier.

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem fajny dodatek do pazurków.
    Ładnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. uzywalam takich naklejek jak do gimnazjum chodzilam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie chodziłam do gimnazjum, to teraz sobie odbijam :)

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się efekt uzyskany takimi naklejkami, jest taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie naklejki dobra sprawa:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.