poniedziałek, 13 maja 2013

Meblux Mleczko do czyszczenia i pielęgnacji mebli oraz powierzchni drewnianych - recenzja.

Firma Barwa to producent zarówno kosmetyków, jak i środków czystości. Dziś właśnie przedstawię Wam przedstawiciela tej drugiej grupy. Mojego nowego pomocnika w sprzątaniu:


Opis produktu:


Nowoczesny preparat polecany do powierzchni matowych, błyszczących oraz drewna lakierowanego. Dzięki zawartości delikatnych środków czyszczących i substancji pielęgnacyjnych mleczko chroni drewno oraz zmniejsza osadzanie się kurzu. Zawiera naturalny wosk, który pielęgnuje i nadaje delikatny połysk czyszczonym powierzchniom. Mleczko tworzy niewidoczny film zabezpieczający meble przed powstawaniem plam z wody i przed ponownym osadzaniem się kurzu. Pozostawia przyjemny zapach.


Pojemność: 500ml
Producent: BARWA Sp. z o.o.

Sposób użycia:

Mleczko należy rozpylić bezpośrednio na meble, a następnie przetrzeć miękką ściereczką. Nie używać na nielakierowane drewno.




Moja opinia:


Produkt jest wyposażony w specjalny spryskiwacz. Dzięki niemu łatwo rozprowadzić mleczko po czyszczonej powierzchni. Używam go ostatnio do usuwania kurzu głównie z mebli drewnianych oraz plastikowych powierzchni (telewizor, komputer, wieża CD). Bardzo szybko usuwa kurz, a na powierzchni drewnianej zostawia ładny połysk.

I rzeczywiście zmniejsza osadzanie się kurzu na powierzchniach. Sprawdziłam to najlepiej na obudowie komputera. Jeszcze tego samego dnia co sprzątam zawsze znajduje już trochę kurzu na tej powierzchni. A teraz drugiego dnia dopiero pojawiło się odrobinę kurzu, ale musiałam się dokładnie przyjrzeć, by go zauważyć.

Poza tym używam go do czyszczenia mojego stołu do posiłków. Szybko radzi sobie z plamami z jedzenia i odbiciami po kubkach.

Ważny jest tu też zapach - delikatny, niechemiczny.

Produkt jak najbardziej sprawdza się przy codziennych porządkach.


TUTAJ znajdziecie listę sklepów internetowych, gdzie można kupić produkty Barwa.Wybrane produkty firmy BARWA dostępne są też w sieciach:
AUCHAN, REAL, ROSSMANN, CARREFOUR, MAKRO, TESCO

Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.


Są też na FB TUTAJ.



Znacie już może środki czystości od firmy Barwa? Używacie?

6 komentarzy:

  1. U mnie jest politura, to by się niestety nie nadało XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio przerzuciłam się na chusteczki zwilżane do czyszczenia mebli - jak dla mnie są bardziej poręczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszamy do nas na promocję, może zechcesz skorzystać z atrakcyjnej oferty przygotowanej przez Femi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiedzialam ze majĄ ŚRODki czystości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.