piątek, 24 maja 2013

Czapeczki BIRKO u mnie

Dziś otrzymałam przesyłkę od firmy BIRKO. Są to czapeczki dla mojej córeczki.


Piszą o sobie:
"Firma BIRKO powstała w 1994 roku. Od tego czasu staramy się zadowolić najmniejszych i najbardziej wymagających klientów – dzieci. 
Nasza produkcja to przede wszystkim czapki dziecięce oraz dodatki uzupełniające takie jak: rękawiczki, szaliki, chustki, opaski, itp. 
Nasze wyroby gwarantują wysoką jakość, produkujemy tylko z materiałów od renomowanych producentów, zarówno polskich jak i zagranicznych. Proponujemy ciekawe wzornictwo wg indywidualnych projektów, a przy tym korzystne ceny.
Oprócz swoich kolekcji sezonowych realizujemy również zlecenia klientów, którzy nam powierzą przeszycie swoich wzorów. Każda sprawa wymaga indywidualnego potraktowania, więc wtedy prosimy o kontakt. 

Ja dla swojej córci wybrałam takie oto produkty:

Czapka RÓŻA róż amarantowy 
Chustka BEATKA pepitka czerwona
Czapka NO LIMITS czerwona


Mogę wstępnie powiedzieć, że wszystkie pięknie się prezentują. Czapeczki już przymierzone. Zachwycona jestem tą chusteczką z daszkiem - idealna na lato.

Więcej produktów znajdziecie TUTAJ.


Jeśli podoba się Wam ich asortyment, to zapraszam do nich na FB. Dziś ostatni dzień Konkursu TUTAJ, w którym można wygrać jedną rzecz z ich sklepu.

10 komentarzy:

  1. witam ,znam dobrze produkty birko, czapki świetnie się noszą i nie zmieniają kszatłtu ,ani koloru nawet po wielokrotnym, praniu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta krateczkowa. Ja uwielbiam czapki i chusty firmy Magrof. Sprawdzone i dostępne w mojej okolicy bez problemu ;) A oferta dla chłopców bardzo szeroka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta z daszkiem wpadła mi w oko :P)

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie taką samą chustkę z daszkiem zamówiłam starszej , tylko łososiową :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.