poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Drenafast Gel Biocol - recenzja.

Za pośrednictwem firmy Prostoznatury.pl otrzymałam produkt przeznaczony do pielęgnacji ciała:
 
 

Drenafast Gel Biocol
 


Opis produktu:

Drenafast Gel - wyszczuplający i ujędrniający żel antycellulitowy, z naturalnymi ekstraktami algi i arniki, które aktywują czynniki odpowiedzialne za efekt odchudzania . Kofeina przyczynia się do likwidacji grudek tłuszczowych, poprawiając krążenie i ukrwienie skóry. Regularne stosowanie żelu przyczynia się do zmniejszenia "skórki pomarańczowej", pozostawiając skórę miękką i gładką.
 
 
Cena: 29,00zł
Pojemność: 200 ml
Dystrybutor: SZUPX Sp.j.
Producent: Biocol S.A.
 







Działanie:




- antycellulitowo-ujędrniający
- ujędrnia i wyszczupla ciało
- wspomaga redukcję „skórki pomarańczowej”
- poprawia krążenie i ukrwienie skóry
- ułatwia spalanie nadmiaru tłuszczu
- pozostawia skórę miękką i gładką
 


 
Sposób użycia:

Stosować rano i wieczorem w miejscach wymagających wyszczuplenia. Wcierać do całkowitego wchłonięcia.
 

Skład:

Aqua, Alcohol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Trideceth-9, Propylene Glycol,m Fucus Vesiculosus, Caffeine, Arnica Montana, Tocopheryl Acetate, Dimethicone, Carbomer, Menthol, Camphor, Potassium Iodine, Glucose, Perfume, Tetrasodium EDTA, BHT, Triethanolamine, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothizolinone.
 
 

Moja opinia:

Produkt znajduje się w dużej tubce zamykanej na "klik".
Nie wiem dlaczego, ale spodziewałam się jakiegoś pomarańczowego zapachu. Chyba ze względu na kolorystykę opakowania :)
Jednak po przestudiowaniu składu już zapach stał się dla mnie bardziej oczywisty. Żel pachnie po prostu mentolem. Na szczęście zapach ten szybko się ulatnia.
Konsystencja to dość gęsty żel. Dobrze się rozsmarowuje. Wmasowuję go w skórę robiąc od razu mały masaż. Szybko się wchłania, ale nie jest zbyt wydajny.
Stosowałam go codziennie rano i wieczorem, i wystarczył mi na około miesiąca czasu. Partie ciała jakie wybrałam to brzuch, pośladki i uda. Na co liczyłam? Przede wszystkim na ujędrnienie skóry. Zmniejszenie cellulitu, choć nie jest on u mnie zbyt uporczywy. No i wyszczuplenia ewentualnie brzucha.

Efekty:
Skóra nawilżona, nie było potrzeby dodatkowo jej nawilżać innymi produktami. Wydaje się bardziej elastyczna. Zdaje mi się też, że uda stały się odrobinę szczuplejsze, ale nie mierzone, więc nie ma pewności. A jeśli już to oczywiście niewiele, bo i też ogólnie jestem szczupła. Brzuch jednak bez zmian. Cellulit nie zniknął jak na razie. Pewnie należałoby też dołączyć jakieś ćwiczenia, ale jakoś nie mogłam się zmotywować. No chyba, że zaliczę na to konto bieganie za moją córeczką.:)
Pewnie by zauważyć bardziej spektakularne efekty należałoby go stosować dłużej. Ja obecnie jednak będę używać innego produktu.
                            
                                       
Więcej informacji o tym produkcie znajdziecie TUTAJ.
 

 
Są też na FB TUTAJ.


A co Wy stosujecie, by przygotować się do Lata? Skoro wiosna nie przychodzi, to może Lato do nas szybciej zawita.

10 komentarzy:

  1. Nawilżenie skóry bardzo cenię. Innych problemów nie mam, więc raczej nie dla mnie taki kosmetyk, ale warto wiedzieć o różnych alternatywach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam go i mam mieszane uczucia co do niego :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że takie kremy cudów nie zdziałają :D Np. po miesiącu stosowania -3kg i brak cellulitu :D Ale marzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No choć ten cellulit mógłby zniknąć całkiem :D

      Usuń
  4. Dokładnie szkoda że kremy anty nie likwidują cellulitu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. gdyby ludzie zamiast diet i ćwiczeń stosowaliby kremy.. uch ale by była frajada. zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pielęgnacja zewnątrz, pielęgnacja od środka, trochę diety, trochę ruchu i na prawdę możemy pozbyć się cellulitu :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja stosuję ten żel i jeszcze płyn z tej serii: chudzianka.pl/drenafast-dzialanie-cena-opinie-z-forum rozpuszcza się go w wodzie, jest to bardzo dobra metoda na zmotywowania się do picia większej ilości płynów ;) z żelu jestem zadowolona, moja skóra na udach i pośladach jest wygładzona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.