wtorek, 5 marca 2013

Podwójne Paluszki w polewie czekoladowej Beer Fingers - recenzja.

Dziś słodka recenzja produktu firmy Beer Fingers:
 

Podwójne Paluszki w polewie czekoladowej
 



Masa netto: 60g
Kartonik: 30 opakowań
 

SKŁADNIKI:
 
mąka pszenna, polewa kakaowa (34,5%) [cukier, tłuszcz roślinny, proszek kakaowy (13%), miazga kakaowa, lecytyna, aromat - wanilina], cukier, mąka żytnia, tłuszcz roślinny, sól, emulgator - lecytyna, regulator kwasowości - węglan amonu, substancja spulchniająca - wodorowęglan sodu.

 
Wartości odżywcze w 100g produktu:
Wartość energetyczna 493 kcal (2064 kJ)
Białko 7,9 g
Węglowodany 66,1 g
Tłuszcz 21,1 g
 


Moja opinia:

Nie myślałam, że będę się w życiu zachwycać paluszkami. Ale tak jest. Nie smakują jak zwykłe paluszki polane czekoladą. Są o wiele smaczniejsze. W smaku delikatne, ale chrupiące. Czekolada bardzo dobra.
Dobre jako przekąska, czy nawet jako dodatek do kawy.

 
 
Bardzo wygodnie się je otwiera i naprawdę szybko znikają. Choć ze mnie żaden łasuch, to akurat te paluszki bardzo polubiłam.To ostatnio moja ulubiona przekąska. Po co mieć jednego jak można mieć dwa i to w czekoladzie :)
 

Więcej informacji o nich znajdziecie TUTAJ.
 

Są też na FB TUTAJ. Polecam do polubienia.

 
Jedliście już? Bo jak nie, to naprawdę warto spróbować.

20 komentarzy:

  1. moj syn bardzo lubie te paluszki :)
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie je , sa na prawde smaczne i wogólnie nie czuć w tym paluszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam ich w sklepach... a po takiej recenzji chętnie bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podwójne, a w dodatku oblane czekoladą...muszą być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. takich jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te paluszki są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam czekolad, więc to coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta czekolada ma kapitalny smak. Nie jest taka jak w tabliczkach tylko jakaś taka... inna. Ciekawa bardzo :) już kilka paczek zjedzonych i też powoli zabieram się za opisanie wrażenia, ale te czekoladowe zdecydowanie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne są te paluszki! u mnie wszystkim bardzo smakują... wiem że zagoszczą u nas w domu na dlugo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam wyglądają smakowicie . Ale w sklepie ich nie widziałam jeszcze gdzie można je kupić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zamówić na ich stronie internetowej i powinny byc w jakiś małych sklepach.

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.