niedziela, 10 marca 2013

Herbata Ogród Babuni od Skworcu.com.pl

Ostatnio rano była kawka, to tym razem będzie herbatka, owocowa, prosto od Skworcu.com.pl:
 

Opis produktu:

Ogród Babuni to niezwykła w smaku i bardzo aromatyczna herbata owocowa. Polecamy ją zwłaszcza miłośnikom herbat słodkich i delikatnych oraz dzieciom.

 
Cena: 4,25zł
Waga: 50g
 
 
Sposób przyrządzania:

zalać wodą o temperaturze 96°C, parzyć 5 do 8 minut.
 
Składniki:
  • hibiskus BIO,
  • jabłko,
  • owoce czarnego bzu,
  • kawałki czerwonego buraka,
  • aronia,
  • kawałki truskawki,
  • owoce i liście czarnej porzeczki,
  • malina,
  • czerwona porzeczka,
  • aromat.
 

 
Moja opinia:

Już podczas zaparzaniu czuć bardzo przyjemny aromat herbatki. W smaku wyczuwam głównie hibiskus, truskawki i jabłka. Jest naprawdę bardzo smaczna.
Kolor jak widać bardzo intensywny, głeboka winna czerwień.
Tę herbatę mogę polecić i małemu, i dużemu.
Bardzo ją lubię.
 

Cały asortyment Skworcu.com.pl znajdziecie TUTAJ.
 
 
 

A jakie u Was ostatnio herbatki owocowe?

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam herbatki owocowe :) ta wygląda na bardzo smaczną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam równiez ta herbatke,jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie herbatki <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi być pyszna. Wygląda bardzo zachęcająco, ale przydałby Ci się taki specjalny dzbanuszek do parzenia. Tzn. mnie przynajmniej denerwują te listki i kwiatki wpadające w zęby :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam herbatki owocowe:) To coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię herbatek owocowych-u ciebie wyglada uroczo na zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. patrząc na skład to chyba by mi smakowała :) ja mam czekoladową, ale jakoś mi nie pasuje :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj otrzymałam produkty od Skworcu i jutro będzie wielkie próbowanie. Ta herbatka wydaje się smaczna. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.