sobota, 27 października 2012

Lakier do paznokci MARIZA - prezentacja.

Dziś zaprezentuję moje paznokcie pomalowane lakierem od firmy MARIZA.
 
Lakier do paznokci (kolor 17) 5ml
 


 
 
Moja opinia:


Kolor choć na początku mnie nie zachwycał, na pazurkach zaprezentował się bardzo ciekawie. Jesienny brąz, bo tak bym go określiła ładnie błyszczy. Konieczne oczywiście były dwie warstwy lakieru, by osiągnąć taki efekt.
 
 
Dość dobrze się rozprowadza. Najgorzej jest z jego trwałością. Raczej za długo nie będzie nas cieszył idealnym stanem. Jeszcze tego samego dnia zauważyłam jego ubytki.
 

Ale kolor i połysk naprawdę bardzo mi się spodobał.


 
Więcej informacji o kosmetykach Mariza znajdziecie TUTAJ.
 

 
Jest również profil na FB TUTAJ.
 
 
 
Jakie Wy obecnie polecacie lakiery? Marki, kolory?

11 komentarzy:

  1. Mi się nie podoba. Nie lubię perły. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, moze jakiś zwietrzały dostałaś? Ja na swój nie mogłam narzekać, szkoda ze sie już skończył...

    OdpowiedzUsuń
  3. No na takich dłoniach to lakiery będą się super prezentować :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fatalnie, nie lubiłam nigdy nietrwałych lakierów, a szkoda, bo ładny kolorek...

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolor jak i efekt na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bardzo ładny ale szkoda, że kiepska trwałość...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorki mają naprawdę fajne, niestety bez utwardzacza nie podchodź.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorki mają świetne :) mi tak drugiego dnia zaczął się ścierać

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam właśnie na paczkę od nich :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.