wtorek, 11 kwietnia 2017

Szampon do włosów Equilibra

Moje włosy, a przede wszystkim skóra głowy jest dość wybredna co do szamponów. Markę Equilibra na razie stosowałam u mojej córki z powodzeniem, więc postanowiłam także wypróbować jeden z ich produktów u siebie. Jest to Nawilżający szampon aloesowy.

Nawilżający szampon aloesowy łagodnie oczyszcza włosy i skórę głowy oraz przywraca jej równowagę. Nie podrażnia i nie wysusza. Odpowiednio wyselekcjonowane ekstrakty roślinne nawilżają, wzmacniają i chronią włosy, które stają się lśniące, miękkie i odżywione. Szampon odznacza się wysoką zawartością aloesu (20%), który jest bogaty w polisacharydy. Aloes dba o właściwe nawilżenie i ochronę włosów, i skóry głowy.

Cena: 19,99zł
Pojemność: 250ml
Producent: Equilibra Włochy


Skład:



Składniki aktywne:
  • Aloes (20%): nawilża i chroni
  • Proteiny pszeniczne: wzmacniają i chronią
  • Wyciąg z liści pokrzywy: wzmacnia włosy
  • Surfaktanty pochodzenia roślinnego: delikatnie oczyszczają
  • ​Ekstrakt z siemienia lnianego: wzmacnia i odżywia
  • Gliceryna roślinna: zapewnia miękkość, blask, wzmacnia i wygładza


Moja opinia:

Szampon znajduje się w wyprofilowanej plastikowej butelce. Dobrze się ją trzyma w ręce. Zamknięcie na klik, które jestem w stanie otworzyć bez problemu. 

Szampon jest przezroczysty i żelowaty. Dobrze się pieni, choć na moje długie włosy używam go dość sporo.


Ma bardzo ładny zapach, jakby owocowy, może lekko przypomina nutę jabłkową. Moja córka zachwyciła się nim i zażyczyła, abym i jej umyła włosy tym szamponem. W sumie to szampon określony jest jako taki dla całej rodziny, plus naturalny skład, więc spokojnie mogę spełnić jej życzenie.

Szampon nie zawiera parabenów, PEG, SLS, SLES, silikonów, wazeliny, alkoholu, barwników. 98% składników jest pochodzenia roślinnego, w tym aż 20% stanowi aloes, którego zadaniem jest nawilżenie. Taki skład zachęca mnie do użycia nie tylko do włosów, ale także do skalpu.
 
Po jego użyciu moje włosy są dobrze oczyszczone, to samo tyczy się mojej skóry głowy. Oczywiście po myciu stosuję odżywki do włosów, więc trudno jest mi ocenić działanie samego szamponu. Na szczęście dla mojej wrażliwej skóry głowy jest neutralny, nie powoduje swędzenia, ani nie przyczynia się do pojawienia łupieżu. Jest to szampon, który nadaje się u mnie do użytku co 2-3 dni. Czasem po niego też sięga mój mąż, więc może faktycznie zasługuje na miano kosmetyku rodzinnego.

A co Wy znacie marki Equilibra?

10 komentarzy:

  1. Lubię szampony tej firmy, i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie po raz pierwszy kosmetyk ich z półki dla dorosłych.

      Usuń
  2. Wygląda ciekawie, choć cena za 250 ml niestety dla mnie za wysoka, bo u nas szampony idą jak woda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polubiłam się z tym szamponem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem przyzwoity szampon, chyba do niego wrócę

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miło się go używa :) Mam długie włosy i szampon wydaje się być wydajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z tej firmy nie miałam nic ale mam ich produkty (kilka) na liście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to mój ulubieniec z equilibra i jeden z ukochanych szamponów w ogóle

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ich standardowy szampon aloesowy i wspominam go bardzo dobrze. Wersję nawilżającą też na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.