wtorek, 4 kwietnia 2017

Nivea Invisible Fresh spray for Black&White dla kobiety i mężczyzny

Zdarza się, że mój mąż korzysta z niektórych moich kosmetyków, ma też swoje typowo męskie, a ja swoje. Tym razem jednak każde z nas sięgnęło po kosmetyk z tej samej linii, ale dedykowany specjalnie 
- dla kobiety: NIVEA® Antyperspirant INVISIBLE Fresh spray for Black&White
- i dla mężczyzny: NIVEA Men ® Antyperspirant INVISIBLE Fresh spray for Black&White.


NIVEA® Antyperspirant INVISIBLE Fresh spray for Black&White i NIVEA Men ® Antyperspirant INVISIBLE Fresh spray for Black&White to produkt opracowany we współpracy z ekspertami z dziedziny tekstyliów, by zapewnić Ci mocną i niezawodną ochronę przed poceniem się, bez ryzyka pobrudzenia ubrań. Antyperspirant ma nowy, orzeźwiający zapach i nie pozostawia żółtych plam na czarnych ubraniach ani białych śladów na czarnych koszulkach. 


Pojemność kosmetyków: 150ml
Marka: Nivea
Producent: Beiersdorf


Skład:

women
Butane, Isobutane, Propane, Cyclomethicone, Aluminum Chlorohydrate, Isopropyl Palmitate, C12-15 Alkyl Benzoate, Parfum, Palmitamidopropyltrimonium Chloride, Octyldodecanol, Disteardimonium Hectorite, Propylene Carbonate, Dimethiconol, Propylene Glycol, Limonene, Benzyl Alcohol, Linalool, Geraniol.

men
Butane, Isobutane, Propane, Cyclomethicone, Aluminum Chlorohydrate, Isopropyl Palmitate, C12-15 Alkyl Benzoate, Parfum, Palmitamidopropyltrimonium Chloride, Octyldodecanol, Propylene Carbonate, Dimethiconol, Propylene Glycol, Linalool, Geraniol, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol.


Moja opinia:

Jeśli chodzi o antyperspiranty, to ja najczęściej sięgam po takie w kulce, u mojego męża jest podobnie, choć ma też spray'e. Mając dobre doświadczenie z roll-on Nivea sięgnęłam także po nowy spray tej marki.

Dezodorant jest wyposażony w specjalne zamknięcie, które uniemożliwia przypadkowe jego użycie. Wystarczy tylko przekręcić w stronę otwartej kłódki i można go zastosować.

To co mnie czasem odrzuca od takich kosmetyków, to zbyt mocny strumień spray'u. Tu jednak wystarczy oddalić go na odpowiednią odległość od skóry (około 15 cm) i aplikacja nie jest już nieprzyjemna. 

Oczywiście nie miałam okazji sprawdzić skuteczności kosmetyku przez 48 godzin, ale spokojnie dał radę przez cały dzień. Skóra pod pachami nie tylko nie pociła się, ale nadal ładnie pachniała. Początkowo ten zapach jest bardzo intensywny i orzeźwiający, ale potem już jest delikatniejszy.

Zapach FRESH to:
  • Nuta głowy: bergamotka, brzoskwinia, zioła
  • Nuta serca: biała herbata, mimoza, róża
  • Nuta bazy: drzewo sandałowe, bursztyn, piżmo.
Dezodorant nie podrażnia i nie wysusza skóry. Nie tworzy także białej warstwy, choć oczywiście zostawia na niej po wyschnięciu lekki film.


Mąż również bez oporów sięgnął po nowy dezodorant. Jego wielkość (pojemność 150 ml) określił jako poręczną. Tak jak ja jest zadowolony z jego skuteczności, a zapach określa jako odświeżający i podkreślający jego charakter. Dla mnie to bardzo przyjemny męski zapach, który nie jest też na szczęście za mocny. 

Oba dezodoranty obecnie sprawdzają się u nas na co dzień.

A jakie Wy lubicie antyperspiranty, czy macie ulubioną ich formułę?

9 komentarzy:

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.