poniedziałek, 19 maja 2014

Konkurs "MATRICIUM"

Ogłaszam dziś na moim blogu Konkurs "MATRICIUM"



Sponsorem nagród jest firma Bioderma


Zasady konkursu:

1. Musisz zostać obserwatorem mojego bloga miraga80.blogspot.com
i/lub fanem mojego fanpage na FB 




2. Musisz odpowiedzieć na jedno pytanie konkursowe: 
 “Co byście chcieli zmienić w sobie na nadchodzące lato” 

 
Odpowiedź umieszczajcie w komentarzu pod tym postem według wzoru: 

Obserwuję Blog jako...
Lubię na FB jako... 
 

Odpowiedź na pytanie:
E-mail:

 


Interesują mnie odpowiedzi autorskie, stworzone na potrzeby tego konkursu. A polubienia zostaną sprawdzone.

Możecie też nieobowiązkowo dodać baner konkursowy na swoim blogu, napisać notkę, że bierzecie w nim udział lub udostępnić informacje o konkursie na swoim profilu FB. 
 

NAGRODY: 

W konkursie do wygrania jest 10 równorzędnych nagród, czyli:
10 x zestaw startowy wyrobu medycznego MATRICIUM® (5 szt ampułek w opakowaniu).



Posiada status wyrobu medycznego klasy IIA

Opatentowane połączenie składników aktywnych, w 100% biokompatybilny
Dostarcza komórkom wszystkie niezbędne składniki odżywcze, tworząc im optymalne środowisko do odbudowy, dzięki temu procesy regeneracji zachodzą szybciej i efektywniej
Tworząc optymalne środowisko komórkom, pobudza do regeneracji zarówno naskórek jak i skórę właściwą, dzięki czemu uzyskany efekt jest dogłębny, a przez to bardziej trwały
Zastosowanie MATRICIUM® wpływa na wzmocnienie rezultatów zabiegów dermatologicznych i estetycznych oraz szybszą odbudowę skóry; produkt można stosować nie tylko po zabiegu, a również w przerwie między procedurami, jeżeli jest to seria zabiegów

WSKAZANIA:
Skóra po zabiegach dermatologicznych lub kosmetycznych
Powierzchniowe zmiany skórne (nie sączące, nie krwawiące),
nacięcia, oparzenia I stopnia, łuszczenie skóry
Skóra poddana działaniu niekorzystnych czynników zewnętrznych
lub wewnętrznych (promieniowanie UV, wysokie/niskie
temperatury, stres, tytoń), problemy hormonalne wywołujące
suchość i podrażnienia skóry
Moją recenzję na temat tego produktu znajdziecie TUTAJ.

Konkurs trwa do 08.06.2014. Wyniki konkursu ogłoszę na swoim blogu do 7 dni od zakończenia konkursu w osobnej notce. 


Uwaga!. Pierwsza osoba, która w komentarzu zostawi prawidłowe zgłoszenie, wygra jedną z nagród. Resztę wybiorę po konkursie.

Regulamin konkursu TUTAJ.


ZAPRASZAM DO UDZIAŁU.

39 komentarzy:

  1. Obserwuję Blog jako... Ala makota
    Lubię na FB jako... Izabela Rx
    Odpowiedź na pytanie: lepsze postanowienia miec....
    E-mail: IzabelaRx@code-logic.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i pierwsza hihi :D ps: dodatkowo udostepnilam na fb info o rozdaniu.

      Usuń
  2. Obserwuję Blog jako...Ola Maciejczyk - 700 osoba :D
    Lubię na FB jako... Ola Maciejczyk
    Odpowiedź na pytanie: na nadchodzące lato chciałabym mieć ładniejszą cerę, bardziej nawilżoną i młodzieńczą.
    E-mail:olalutka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję Blog jako żaneta serocka
    Lubię na FB jako żaneta serocka
    Odpowiedź na pytanie: W tym roku podjęłam walkę z kilogramami. Nadszedł taki moment gdy powiedziałam sobie DOŚĆ i przeszłam na dietę. Do tej pory schudłam ok 9 kg. Nigdy wcześniej nie osiągnęłam takich efektów. Dużo zawdzięczam Wam, moim koleżanką blogerką. Dopingujecie mnie więc wstyd byłoby się poddać. Dziękuję. Chciałabym zrzucić jeszcze z 6 kg. i jestem pewna, że mi się to uda. Muszę trochę poczekać i być cierpliwa, czas i tak upłynie. Przed sezonem bikini będę gotowa zaprezentować moje nowe odchudzone ciało :)
    E-mail: cytruska87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aby wrócę do domu to biorę się za ten konkurs, fajna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię na FB jako Wiola Wakuła
    Chciałabym przestać kierować się ideą Scarlet Ohara-"Pomyślę o tym jutro", gdyż przez to dużo tracę i moje życie jest uboższe, a będąc mamą wiem, że muszę dawać dobry przykład swojej córce, natomiast nie można dawać przykładu komuś-gdy się samemu tego nie wypęłnia.
    e-mail: viola.wakula@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję Blog jako: Dorotka G
    Lubię na FB jako: Dorotka Gargas
    Odpowiedź na pytanie:
    Z zewnątrz (cery) chciałabym się pozbyć podrażnień po to bym mogłabym poczuć się lepiej od wewnątrz zatem pozbyć się kompleksów, nabrać pewności siebie.
    E-mail: dorota_gargas@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję Blog jako lizzie
    Lubię na FB jako Elżbieta Świtulska
    Odpowiedź na pytanie:
    Chcę odbudować formę na lato,
    By nie być grubą ani garbatą.
    Zimą siedziałam przy biurku wiecznie,
    Wiosna potrzeba ruchu koniecznie!
    Długie godziny w jednej pozycji
    Spowodowały rozkład kondycji.
    Biodra obrosły dziwnym tłuszczykiem,
    Mój mąż przede mną ucieka z krzykiem,
    Spodnie zrobiły się ciut za małe,
    Więc obiecuję ćwiczyć z zapałem!
    E-mail: lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. jak najdzie mnie wena to wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję Blog jako Weronika Rudnicka
    Lubię na FB jako Weronika Rudnicka
    Odpowiedź na pytanie: Chciałabym stać się bardziej wrażliwa i kobieca. To wszystko po to, aby móc cieszyć się najmniejszymi drobiazgami. Aby, płakać ze szczęścia na widok motyla, dzieci na placu zabaw i kwitnących drzew. Marzy mi się, prawdziwa radość wynikająca z ciepłego powietrza i zabawy promieni słonecznych na chodnikach. Marzy mi się prawdziwe, niewinne, delikatne i pierwotne szczęście.
    E-mail: w.rudnicka5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Znamy ten produkt i bardzo go cenimy, działa świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję Blog jako...Grzegorz Justyna Rojek
    Lubię na FB jako... Justyna Rojek
    Odpowiedź na pytanie: Chciałabym się stać pewniejszą siebie a przede wszystkim popracować nad pięknym uśmiechem i zgrabnym ciałem poprzez zwiększenie aktywności fizycznej i poszerzenie diety o warzywa i owoce. Ponadto pragnę być dla swych córeczek wzorem a to może być wspaniały wstęp do tego bowiem dzieci jak nikt inny są bacznymi obserwatorami
    E-mail: justynawolny@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię na FB jako... Marzena Jankowska-Buszta
    Odpowiedź na pytanie: Na nadchodzące lato chciałabym zmienić moją bladą cerę w złocisto-oliwkową... wiosenne zmęczenie w wielką energię i uśmiech... łzawiące od komputera oczy w pełne blasku 'węgielki'... cienkie, wycieńczone zimą kosmyki w rozjaśnione słońcem fale... i w końcu zakryte buty w sandałki odkrywające kolorowy pedicure :-))
    E-mail: jankowska.buszta@op.pl

    OdpowiedzUsuń

  13. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia wszystkim biorącym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję Blog jako Justyna Pezdek
    Lubię na FB jako -
    Odpowiedź na pytanie: Na nadchodzące lato najchętniej zmieniłabym w sobie część swojego charakteru czyli mniej krytycyzmu co do swojej osoby a więcej uśmiechu i pewności siebie.
    E-mail: magda38912190@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam i polecam! Super są, warto wziąć udział.

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję Blog jako Sybilla Grzybowska-Jarek
    Lubię na FB jako Sybilla Grzybowska-Jarek
    Odpowiedź na pytanie: na nadchodzące lato chciałabym dokonać wewnętrznej przemiany siebie, stać się bardziej pewna siebie. Zdawać sobie sprawę ze swoich zalet i wad, a nie jak do tej pory tylko wad. Oczywiście chcę również zadbać o swoje ciało, każdą wolną chwilę wykorzystać na aktywność fizyczną. Zmienić styl żywienia, a konkretnie zacząć przygotowywać posiłki do pracy, a nie zajadać się gotowymi bułkami. Po za tym codzienna pielęgnacja ciała, chciałabym poświęcać więcej na nią czasu oraz pieniędzy. Planów jest dużo chciałabym z nich zrealizować oczywiście jak najwięcej, ile się uda to się okaże :)))
    E-mail:sybilla.grzybowska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję Blog jako... Teresa Mk
    Lubię na FB jako... Teresa Mk
    Odpowiedź na pytanie: Na pewno chciałabym jeszcze schudnąć , by ładnie prezentować się na plaży ( ćwiczę, biegam - także myśle, że wszystko idzie w dobrym kierunku :) ) chciałabym żeby słoneczko mnie troszkę przyrumieniło, bo blada jestem niesamowicie.. :D hihi a poza tym chcę w pełni korzystać z życia, więcej się uśmiechać!!! :))))
    E-mail: tererenia1234mk@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję Blog jako...Katarzyna Kasiatestuje
    Lubię na FB jako... Lena Katarzyna Wikasa Wójcik
    Udostepn. informacja na Fb
    Odpowiedź na pytanie:Nie planuje specjalnej zmiany.Na pewno będzie fryzjer i farbowanie.Cały rok zapuszczałam włosy.Udało mi sie osiągnąć wymarzoną długość i.....stwierdziłam,że w długich latem za gorąco.Na pewno podetnę je i wycieniuje aby latem żyły swoim życiem,bez prostownicy i suszarki.Miałam schudnąć 5kg.Po wnikliwym obejrzeniu swojego ciała z każdej strony uznałam,że "duże" jest piękne ;) Nie będę katować się dietą,Lato to czas niskokalorycznych warzyw i owoców.Będę objadać sie arbuzem i truskawkami,chodzić po górach a tyłek sam schudnie ;:P no dobra zmienię jeszcze swój stosunek do męża,nie będe na niego krzyczeć :P
    E-mail: luna341@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej,

    dodałem Twój post do świeżo założonej strony zrzeszającej organizatorów konkursów i czytelników: http://rozdajemy24.pl :)

    Pozdrawiam i powodzenia dla uczestników ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję Blog jako Kasia7212
    Lubię na FB jako Katarzyna Grzywaczewska
    Odpowiedź na pytanie: chciałabym wiele zmienić, a przede wszystkim zgubić parę kilo po ciąży :)
    E-mail: Kasia7212@gmail.com
    Notka: http://poradymamykasi.pl/?p=603#sthash.bUm1UZpf.dpbs
    na FB: https://www.facebook.com/Kasia7212/posts/772079386157145

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako : Ewelina Tomaszewicz
    Lubię na FB jako Ewelina Tomaszewicz
    odpowiedz: Ja chciałabym przede wszystkim zmienić swoją wagę... wiem co myślicie... że pewnie chcę schudnąć. Ale niee, ja pragnę przytyć! o tak, to takie moje małe, ciche pragnienie..... Wtedy dobrze bym sięczuła w bikini jak i w zwykłych jeansach....

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję Blog jako...Sabi S.
    Lubię na FB jako... Sabi Sabi
    Odpowiedź na pytanie: zakochać się...z wzajemnością
    E-mail: isthemagic@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję Blog jako: Aniela M
    Lubię na FB jako: Aniela Muszalska

    Odpowiedź na pytanie:
    W tym roku zmienię swoje nastawienie do wakacyjnego odpoczynku –przede wszystkim zamienię wszelkie „muszę” na „chcę”, poczucie winy i obciążenie umysłu pozostawionymi obowiązkami zamknę na klucz, by w wakacyjnym ‘bagażu’ znalazło się miejsce na przeżywanie radości i beztroski; wsłucham się po prostu we własne potrzeby i będę się starała być w zgodzie z nimi :)
    Po latach nauczyłam się, że wypoczynek, chwilowe oderwanie od codzienności, jej kłopotów i obowiązków, uwolnienie się od wszystkiego, co męczy i denerwuje są tak samo potrzebne, jak całoroczna aktywność, pełna zadań, obowiązków itp. W końcu też dałam się sama sobie przekonać, że zasługuję na luksus odgrodzenia się od świata zewnętrznego i czynienia wyłącznie tego, co sprawia mi przyjemność. I tak – w zgodzie z własnymi postanowieniami i samą sobą - zamierzam spędzić tegoroczne wakacje !

    E-mail: nadamagdamus@gmail.com

    pozdrawiam słonecznie
    AM

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję Blog jako... Asiangirl
    Lubię na FB jako... Klaudia Lukaszczyk
    Odpowiedź na pytanie: Myślę, że przede wszystkim chciałabym zmienić swój image. Właśnie skończyłam liceum, tak więc nie muszę ubierać się już w grzeczny i ułożony sposób. Mam zamiar poszaleć z kolorami i fasonami. Może nawet zafarbuję włosy na jakiś wstrząsający kolor ( napewno nie zielony czy fioletowy:D Takiej ekstrwagancji nie lubię ). W każdym razie mam również nadzieję, że kogoś poznam. Mam tu oczywiście na myśli przedstawiciela płci męskiej :)

    E-mail: Klaudiaa95@op.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję blog, jako : Strefa Czytania.
    Lubię FB, jako Strefa Czytania.
    Odpowiedź na pytanie : Z okazji nadchodzącego lata chciałabym zmienić w sobie, a raczej skończyć ze swoim lenistwem, które czasami bywa naprawdę męczące i uniemożliwia wykonywanie nawet tych najprostszych, wcześniej zaplanowanych spraw ;-)

    E-mail : strefaczytania@gmail.com
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję Blog jako Monika N
    Odpowiedź na pytanie: Myślę, że najbardziej chciałabym zrzucić trochę mojego sadełka na brzuchu, który zagościł ostatnimi czasy u mnie, przez moje obżarstwo i niezdrowego spożywania posiłków w fast foodach :) Tylko dlaczego tak ciężko zacząć...? ruszyć to dupsko i zmusić się do ćwiczeń :) o więc i to bym chciała zmienić, żeby być mniej leniwą :D
    E-mail: monyramala@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  28. Lubię na FB jako aleksandra u
    Odpowiedź na pytanie: kolor włosów- na jakiś jaśniejszy
    jestem gotowa na pierwsze farbowanie
    E-mail:ruda_kita@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję Blog jako...dobiezka
    Lubię na FB jako... Marta Dob..
    Odpowiedź na pytanie: Chyba nic :) Akceptuję siebie w 100% :)
    E-mail: dobiezka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję Blog jako: magdalena switala
    Lubię na FB jako: swita77
    Odpowiedź na pytanie: A ja bym chciała w końcu przytyć. Dość mam bocianich nóżek i rąk cienkich jak patyczki! Zwężania, wszywania i obcinania ubrań! Kiedy kilka dni temu, z racji upału, wystroiłam się w ulubioną spódnicę i wyszłam na zakupy, po godzinie wróciłam do domu wściekła jak osa trzymają rzeczoną spódnicę mocno w garści żeby nie spadła. Całe szczęście, że miałam dłuższą bluzkę, bo byłoby widać niewymowne ;)
    E-mail: szczurek7704@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję Blog jako... Darin
    Lubię na FB jako... Daria Cze....
    Odpowiedź na pytanie: Chciałabym zawsze widzieć szklankę do połowy pełną, niestety czasami jest inaczej i postrzegam sprawy tak jakby była do połowy pusta. :))
    E-mail: kraina-testow@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jaki i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.