środa, 14 maja 2014

Zdjęcia z podpisami

Wywołałam ostatnio trochę zdjęć. Cześć z nich trafi do moich rodziców, bo pochodzi z ich "wielkiej podróży". Tym razem korzystałam z usług Fotobum.pl



format odbitek     10x15 cm    
cena do 100 odbitek:        0,35 zł
cena pow. 300 odbitek:     0,35 zł
cena pow. 500 odbitek:     0,29 zł



Moja opinia:


Wybrałam standardowy rozmiar zdjęć 10x15cm TUTAJ, bo mają trafić do albumu i ramek.
 
Wgrywanie zdjęć odbywa się szybko i w łatwy sposób. Można skorzystać z ciekawej opcji: Dodaj opis dla wszystkich zdjęć. Gdy wywołujemy przykładowo zdjęcia z jakiegoś wyjazdu lub wakacji, to na wszystkich możemy od razu napisać to samo, np. Zakopane maj 2014. Przyznam się, że ja nieraz wywołując zdjęcia, takie napisy robiłam w programie Paint edytując po kolei każde zdjęcie. Roboty wtedy miałam sporo, a tu takie ułatwienie spotkałam. Można też skorzystać z opcji podpisania każdego zdjęcia indywidualnie i ja właśnie to zrobiłam.


Większość zdjęć pochodzi z Londynu i wspomnianej już na początku podróży moich bliskich. Dlatego pojawiła się na nich data wyjazdu oraz konkretne nazwy zwiedzanych miejsc - mam nadzieję, że i ja za jakiś czas się tam wybiorę. 
Reszta fotografii to już nasze rodzinne wypady z córcią na piknik oraz na zwiedzanie zamków.

 

Z jakości zdjęć też jestem zadowolona, są takie, jakie miały być. Poza tym po złożeniu zamówienia przesyłka była już u mnie na drugi dzień.

Teraz spokojnie można uzupełnić albumy zdjęciami, a dzięki datom poukładanie ich po kolei nie stanowi żadnego problemu.




Więcej informacji znajdziecie TUTAJ. Na FB TUTAJ.

http://fotobum.pl/

A Wy zrobiliście w końcu porządek ze swoimi zdjęciami, czy jednak zalegają w większości na twardych dyskach i kartach pamięci?

25 komentarzy:

  1. Świetna sprawa z tymi podpisami ;) I mnie przydałoby się wywołać kilka zdjęć, ale to za jakiś czas ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam troszkę zdjęć do uporządkowania, ale nie mogę się za to zabrać :) Pomysł z podpisami trafiony.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wywołuję na bieżąco i sama je podpisuję, ale ten pomysł jest lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. My korzystamy z innej firmy i też jesteśmy bardzo zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniałaś mi że miałam zdjęcia wywołać ;D
    Ja zwykle robię przez Fotousługi Rossmana ale też online tylko jakoś zabrać się za to nie mogę a czeka ich naprawdę sporo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie że zdjęcia są opisane, wiadomo kiedy i gdzie zostały zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  7. chcę takie!!!!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że stare dobre odbitki mają o wiele więcej zalet niż zdjęcia w wersji cyfrowej. Dlatego warto wywoływać.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajne foty... niesamowita pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że są podpisane ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super że są podpisane
    Mi by się tez przydało w koncu zdjęcia wywołać, nazbierało się ich naprawdę dużo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w końcu jestem na bieżąco ze zdjęciami.

      Usuń
  12. Zdjęcia ślubne wszystkie wywołałam, ale niestety te wycieczkowe czekają jeszcze na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie wywołane zdjęcia czekają, aż wskoczą do albumu, ale ciężko się do tego zebrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie do albumu szybko trafiają jak mam na zdjęciach wypisane daty.

      Usuń
  14. U mnie tysiące zdjęć zalega na dysku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to już jakoś opanowałam powoli, ale moja mama sobie z tym w ogóle nie radzi. Dlatego wywołałam jej teraz sporo zdjęć i wręczę na Imieniny ;)

      Usuń
  15. świetny pomysł z tymi podpisami!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja już dwa razy u nich wywoływałam i jestem zadowolona a podpisy świetna sprawa :) tez pisałam i polecałam bo sa warci tego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.