środa, 24 sierpnia 2022

Venosa.pl - sklep z kawą i nie tylko

Jakiś czas temu pokazywałam Wam na IG dobroci ze sklepu internetowego Venosa.pl. Dziś czas na dokładniejszą prezentację tego, co tam ciekawego znalazłam.


Przyznam od razu, że to są produkty, które umilają poranki i podwieczorki naszej całej rodzinie. Nie wyobrażam sobie dnia bez porannej kawy, dlatego zacznę od niej.

        kawa jasno palona, zawiera 70% Arabiki i 30% Robusty

Szczególnie mój mąż się w niej rozsmakował. Zaparza ją we włoskiej kawiarce w domu, ale również na pikniku nad jeziorem. Wystarczy turystyczna kuchenka, kawiarka i kawa, aby móc cały dzień spędzić na świeżym powietrzu i rozkoszować się słońcem, wodą oraz aromatyczną kawą. To napój dający energię na cały dzień.


Ja lubię świeżo mieloną kawę. Do wyboru mam kilka włoskich marek. Ciekawa jestem, czy macie swoją ulubioną?

        mieszanka ziaren z Brazylii, Kostaryki i Wybrzeża Kości Słoniowej

        kawa z Brazylii, Kolumbii i Rwandy

  • Kawa ziarnista LavazzaQualita Oro 100% Arabica 500 g
        ziarna kawy Arabica z Ameryki Środkowej i Afryki


Najpierw mielę ziarna w młynku, a potem kawa trafia do kawiarki. Moja kawa najczęściej jest z mlekiem i cukrem. Lubię zarówno mieszanki kaw, ale zawsze wracam do 100% arabiki, która dodaje mi energii na cały dzień i umila swoim bukietem zapachowym.

A może od kawy wolicie herbatę? Czarna z dodatkiem cytryny albo z syropem z płatków róży. Kiedyś robiłam konfiturę z owoców dzikiej róży, nigdy natomiast z płatków róży. Pamiętam jeszcze ten wspaniały smak z dzieciństwa, gdy otwierało się słoik z taką konfiturą u babci. Syropu z płatków róży naturalny (330 ml) przywiódł mi na myśl te chwile. Herbata z jego dodatkiem smakuje mi i mojej córce. Zawiera wyciąg z płatków róży, który nie tylko dobrze smakuje, ale także zawiera prozdrowotne właściwości. Pyszne są także Cytryny w syropie z wanilią (260 g). To bardzo ciekawy produkt, gdzie zwyczajna cytryna zamienia się w słodko-pachnący dodatek do herbaty.





Mam też coś na wieczorne wspólne spędzanie czasu. Na deser oczywiście polecam coś z uwielbianą przez nas czekoladą. Mocno czekoladowe ciasto z leśnymi owocami i pyszna Czekolada do picia Bio mleczna (200 g). To całkiem coś innego niż ta czekolada z proszku. To gęsty napój przygotowany na bazie mleka lub śmietanki z dodatkiem prawdziwego bio kakao, który rozgrzeje nas w chłodniejsze sierpniowe i wrześniowe wieczory.


Jeśli zainteresowałam Was choć trochę, to zapraszam do internetowego sklepu Venosa.pl, gdzie znajdziecie jeszcze więcej aromatycznych produktów. Świetnie nadają się na prezent, można zamówić mix kaw lub obdarować kogoś bliskiego kartą podarunkową.



2 komentarze:

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.