poniedziałek, 14 grudnia 2020

"Nawet nie wiesz, jak bardzo Cię kocham" Sam McBratney

Proste słowa, moc treści. Jeśli szukacie z dziećmi tego co najważniejsze, to tutaj to znajdziecie. 





Tytuł: Nawet nie wiesz, jak bardzo Cię kocham 

Autor: Sam McBratney

Ilustrator: Anita Jeram

Stron: 32

Wydawnictwo HarperCollins Polska






Moja recenzja: 

Słyszałam wiele razy tę wspaniałą piosenkę, gdy moja córka czekała na kolejny odcinek bajki. Wtedy nie wiedziałam jeszcze, jak bogate treści przekazuje. Pamiętam tylko tę wpadającą w ucho melodię i piękne słowa: "...a Ty nawet nie wiesz, a ty nawet nie wiesz, jak bardzo Cię kocham..." (posłuchajcie koniecznie: youtu.be/oCzBHdGLdZ0).

Dopiero teraz, gdy podarowałam mojej córce tę książkę, opowiedziała mi, jaka to wspaniała bajka. Ta pozycja sprawiła jej ogromną przyjemność, ale mi również.

Historia książkowa jest bardzo prosta. Składa się na nią dialog Małego Brązowego Zajączka i Dużego Brązowego Zająca. To rozmowa taty z synkiem tuż przed snem. Jeden przez drugiego pokazuje, jak bardzo kocha tego drugiego.



To podsumowanie tego, co jest najpiękniejsze w rodzinie. Bezwarunkowa prawdziwa miłość. Wspaniałe uczucie, którym obdarzamy swoje dzieci, a one natomiast kochają nas najmocniej na świecie.


Książkę można czytać dziecku, próbując jednocześnie pokazać, jak bardzo kochają się te dwa zajączki. Przepiękne ilustracje świetnie to obrazują dla tych najmłodszych czytelników.

Ja książkę czytałam wspólnie z moją córką. Uważam, że jest dobra dla większych i mniejszych dzieci. To wyjątkowa pozycja, naprawdę warto ją mieć, bo przecież miłości nigdy nie może być za dużo.

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.