wtorek, 23 czerwca 2015

Maseczkowe nawilżenie od Eveline

Nieodłączną częścią mojej pielęgnacji są maseczki do twarzy. Tym razem taka saszetkowa Eveline Cosmetics:
PRO-REGENERUJĄCA Maseczka Żelowa Face Therapy Professional


5 w1
•nawilża 24H
•odmładza i regeneruje
•redukuje zmarszczki
•ujędrnia i napina
•łagodzi podrażnienia


Cena: 3,59zł
Pojemność: 7ml
Producent: Eveline Cosmetics S.A. S.K.A.
Skład:



Moja opinia:

Maseczka znajduje się w specjalnej saszetce. Tak naprawdę to już połowa jej zawartości wystarcza mi na pokrycie całej twarzy. Konsystencja to bezbarwna żelowa galaretka. Dość lekka. Dobrze się rozsmarowuje i trzyma skóry.
Pozostawiłam ją na twarzy przez 15 minut. Część się wchłonęła i trochę rozpuściła, ale bez żadnego ściekania. Nie podrażnia, nic nie szczypie. Według instrukcji należy ją usunąć jedynie wacikiem. Jednak u mnie nie obyło się bez zmywania, bo zwyczajnie po tej maseczce skóra się kleiła i błyszczała gdzieniegdzie. Dopiero po umyciu i osuszeniu skóry mogłam zauważyć efekty. Cera stała się jakby bardziej promienne i na pewno bardzo dobrze nawilżona. Przez cały dzień nie nakładałam już kremu, bo nie było takiej potrzeby. Dodatkowo skóra stała się gładsza w dotyku.
A więc jeśli Wasza cera akurat potrzebuje dodatkowego nawilżenia, to rzeczywiście taka maseczka może być dobrym SOS w takiej sytuacji.


Więcej informacji znajdziecie TUTAJ. FB TUTAJ.
To moja pierwsza maseczka tej firmy, polecacie może inne rodzaje?

25 komentarzy:

  1. U mnie czeka na testy - ciekawe jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po kilku dniach zużyłam resztę, dała radę na 2x.

      Usuń
  2. Mam ją, ale jeszcze czeka w kolejce:) super jak się tak fajnie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, nie lubię tej marki i nie wiem, czy po wielu bublach spod jej szyldu odważę się na kolejne eksperymenty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze zbyt wiele nie używałam, obecnie chwalę sobie ich płyn do higieny intymnej LactaMED.

      Usuń
  4. Również ją mam, ale jeszcze nie wypróbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O całkiem dobra cena jak na taką saszetkę. Jednakże ja nawet nie słyszałam o maseczkach z Eveline :( Jak ja to zrobiłam, nie mam pojęcia :D Aczkolwiek bardzo dobrze znam odżywkę do paznokci 8 w 1. No genialna! Oczywiście od EVELINE, bo od kogóż innego :-)
    Pozdrawiam :*

    Miśka
    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś używałam tę odżywkę. A maseczki to częściej u mnie w tubkach i słoiczkach, ale czasem i taka w saszetce się przyda.

      Usuń
  6. takich żelowych maseczek rzadko używam ale może kiedyś wypróbuje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię takie galaretkowate, choć częściej z dodatkiem jakiegoś fajnego oleju.

      Usuń
  7. Chyba miałyśmy już jakieś kosmetyki tej firmy :) Maseczka fajnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  8. My w ogóle nie używamy maseczek, ale ta wygląda obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię maseczki do twarzy, ale może Wy jeszcze nie potrzebujecie po prostu ;)

      Usuń
  9. Rzadko używam takich masek, wolę domowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domowe to świetna sprawa, tylko leń ze mnie do robienia kosmetyków.

      Usuń
  10. Miałam, ale niczym szczególnym mnie nie zaskoczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam maseczki, ale najvbardziej lubię z ziaji albo domowe:)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam tą maseczkę ale jeszcze jej nie używałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.