wtorek, 18 marca 2014

Polecam do przeczytania

Ostatnio przeczytana przeze mnie książka to "Strach. Opowiadania kresowe"
 
Z tamtych terenów pochodzi moja babcia, opowiadała co się tam działo, ale tak książka, a właściwie opisy tam zawarte przechodzą ludzkie pojęcie. Nie polecam wrażliwcom, ale wszystkim tym, którzy nie boją się prawdy.

Recenzję moją znajdziecie na interia360.pl TUTAJ.
Żródło: www.wydawnictwofronda.pl

Tytuł: Strach. Opowiadania kresowe
Autor: Stanisław Srokowski
Cena: 34,99zł
Rok wydania: 2014
Stron: 256
Wydawnictwo: Fronda
 










Kto chce poczytać resztę moich artykułów, to klika w kółeczko.

http://interia360.pl/uzytkownik/miraga,295928


Obecnie mam czas głównie na literaturę dziecięcą.
A co Wy czytacie? 

http://miraga80.blogspot.com/search/label/K%C4%85cik%20Czytelniczy%20Kobiety

21 komentarzy:

  1. Na pewno ciekawa ,ale niestety nie czytam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, ja wolę nie czytać, potem w nocy spać nie będę mogła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie po nią sięgnę, są momenty gdy lubię czytać książki historyczne, o historii , o której raczej się głośno nie mówi.

    OdpowiedzUsuń
  4. może kiedyś przeczytam na razie mam stos innych :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak nie dla wrażliwców to nie dla mnie:\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakąś wrażliwość w sobie to pewnie każdy odnajdzie, ale jeśli komuś ma się potem śnić coś takiego, to nie polecam.

      Usuń
  6. z chęcią po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może kiedyś ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę się za nią rozglądnąć, lubię taką tematykę kresową, odkrywam te strony w książkach z ciekawością
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealna dla mojego męża on lubi takie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama okładka mnie przyciąga... Oj muszę ją kupić muszę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś dla mnie:-) Lubię takie straszne historie:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię takich książek. Cała literatura wojenna w szkole była dla mnie nie do przejścia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie tymi opowiadaniami ....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.