czwartek, 7 grudnia 2017

Męski prezent na Święta

Choć często słyszy się zdanie, że mężczyźni nie są tak wybredni, jak kobiety, to jednak znaleźć dla nich ciekawy prezent, to wcale nie jest to takie łatwe zadanie. Oczywiście przed świętami znajdziemy wiele akcesoriów ze świątecznym motywem, ale kto chciałby co roku dostawać skarpety z Mikołajem? Osobiście lubię prezenty bardziej przemyślane.


Mój mąż to zapalony wędkarz, ale wędki i kołowrotki kupuje sobie sam, bo ja się na tym zwyczajnie nie znam. Natomiast na stronie www.printlander.pl znalazłam świetne koszulki, które na pewno mu się spodobają i będzie je chętnie używał właśnie na rybach.


Na stronach sklepu możecie zamówić ciekawe wzory koszulek, bluz, a nawet kubki z grafiką, która Was zainteresuje. Wzory są naprawdę niebanalne. 

Znajdziecie tam też specjalną kolekcję dla fotografów, która powinna ucieszyć zarówno amatorów, jak i profesjonalistów w tej dziedzinie.

Macie w domu fana motoryzacji? Proste rozwiązanie na prezent, może być to t-shirt z motocyklem lub autem. A jeśli Wasz mężczyzna uwielbia muzykę, to też nie problem. To samo z innymi męskimi zajęciami. 

Natomiast gdyby grafiki nie spełniały Waszych oczekiwań, bądź Wasz mężczyzna i jego hobby to coś szczególnie wyjątkowego, to pozostaje wybór koszulki/bluzy/kubka z własnym motywem. Zaprojektujcie coś osobistego, a gwarantuję Wam, że taki prezent znaleziony pod choinką wzruszy niejednego twardziela.

A o czym (namacalnym) marzą Wasi mężczyźni?


*grafiki pochodzą z www.printlander.pl

10 komentarzy:

  1. Ja osobiście bym się nie obraził za jakiś fajny bilet na koncert. Dużego tego w przyszłym roku więc jest w czym wybierać, pod warunkiem że orientujesz się w tym, czego słucha Twoja połowa ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że wiem, ale żaden konkretny koncert nie jest w naszym zasięgu.

      Usuń
  2. ja swojemu kupuję planszówkę z jego ulubioną grą o tron :)

    zapraszam również do mnie na bloga, dzisiaj pojawił się nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby mój mąż lubił gry, to na pewno bym mu kupiła. Niestety prawie z musu dołącza do grania ze mną i córką. Lubi jedynie warcaby i chińczyka :D

      Usuń
  3. Koszulki i kubeczki z nadrukiem to świetny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne propozycje, zwłaszcza koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A może jakiś bilet na koncert albo na mecz, w zależności co kto lubi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regionie nic ciekawego nie ma, a dalszy wyjazd mało realny.

      Usuń
  6. Mój mąz wymyślił sobie jakąs koszulkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój już kiedyś dostał taką specjalnie zaprojektowaną dla niego, ale tamta była nieco z nim konsultowana. Te będą niespodzianką.

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.