sobota, 26 sierpnia 2017

Wakacyjna pocztówka

Tegoroczny wyjazd nad morze już poza nami. Spędziliśmy czas nad Bałtykiem i to całkiem słonecznym. Tym razem znów trafiliśmy do miejscowości Dziwnów, ale nie zabrakło też wycieczek po okolicznych nadmorskich miejscowościach. Pokażę Wam pokrótce co udało nam się ciekawego zobaczyć na tym letnim rodzinnym wypoczynków.

Dziwnów znamy już doskonale, jeździliśmy już tam, zanim córka pojawiła się na świecie. Jednak od tamtego czasu miejscowość mocno się zmieniła i po wielu inwestycjach ma nowe, i odnowione atrakcje.

W Dziwnowie z większość miejsc jest blisko morza, my naprawdę mieliśmy parę kroków. Plaża jest szeroka i nie była w tym roku zatłoczona. Blisko też znajduje się Port Rybacki, gdzie można kupić świeżą rybkę prosto z kutra. Niedaleko mieliśmy też do Mariny oraz dużej atrakcji Dziwnowa, czyli do zwodzonego mostu. Pojawiły się także nowe fajne place zabaw, które oprócz plażowania były naszym stałym punktem każdego dnia.

W tym roku znów nie obyło się u nas bez wyjazdu do Międzyzdrojów. Zaczęliśmy od Pokazowej Zagrody Żubrów, gdzie obejrzeliśmy także jelenia, bielika, dziki i sarny. W mieście natomiast zaliczyliśmy spacer po Molo oraz wpadliśmy do Alei Gwiazd (Promenady Gwiazd).

Druga wycieczka natomiast powiodła nas we wschodnim kierunku. Najpierw zajechaliśmy do wsi Trzęsacz. Ze specjalnie wybudowanego pomostu obejrzeliśmy ruiny Kościoła na klifie.

Finalnie zaś trafiliśmy do Kołobrzegu. Tam obejrzeliśmy Marinę,

Port Kołobrzeg oraz Latarnię Morską, Pomnik Zaślubin Polski z Morzem.

Zaliczyliśmy także Molo.

Nie brakowało nam czasu, więc spacerkiem udaliśmy się także do centrum, by obejrzeć Ratusz Miejski. Trafiliśmy też na Bazylikę Konkatedralną Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny i Kościół Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny w Kołobrzegu.

Wyjazd uważamy za udany 😀 i już tęsknimy za falami...

A gdzie Wy spędziliście w tym roku wakacje?