środa, 21 czerwca 2017

Wyjątkowe momenty w domowej fotografii

Nasze rodzinne wojaże, mniejsze i większe wycieczki, czy też codzienne zabawy z córką staramy się co jakiś czas uwieczniać na zdjęciach. Potem, gdy zbierze się tego całkiem sporo, ja zabieram się do roboty i tworzę nasz spersonalizowany album ze zdjęciami. Tym razem udało mi się zaprojektować nowoczesny Fotozeszyt.



Projektowanie rozpoczęłam od ściągnięcia i zainstalowania na komputerze aplikacji Saal Design, która okazała się bardzo intuicyjna w obsłudze. Po wybraniu Fotozeszytu pozostał mi wybór wielkości oraz liczby stron. Dla mnie idealnym rozmiarem okazała się strona o wymiarze 21x30 cm w układzie poziomym.

W programie znalazłam wszystko, co potrzebuję do zaprojektowania albumu, tu: fotozeszytu, na zdjęcia. Do wyboru mamy kilka szablonów, ale na każdej stronie możemy umieścić określoną przez nas ilość zdjęć w optymalnym dla nas układzie. Do tego oczywiście istnieje możliwość dodania napisów i klipartów.



Kilkukrotnie zapisałam projekt, który w późniejszym czasie edytowałam. Natomiast gotowy już produkt zwyczajnie wrzuciłam do koszyka i zamówiłam. Czas realizacji i dostawy jak dla mnie bardzo krótki.

Mój fotozeszyt zamówiony na www.saal-digital.pl. to finalnie 16 stron z najlepszymi zdjęciami, z najwspanialszymi momentami: urodziny, święta, festyny, występy przedszkolne... Całość połączona jest specjalną spiralą. 


Okładka to matowa folia przez którą widać także pierwsze i ostatnie zdjęcie. Kartki są dość grube (papier o gramaturze 200 g/m²), a sam wydruk naprawdę zaskakuje jakością i wyrazistymi kolorami, zwłaszcza że część zdjęć została zrobiona tylko telefonem.

Myślę, że warto poświęcić chwilę i od czasu do czasu zrobić sobie oraz swojej rodzinie taką piękną pamiątkę. Osobiście uwielbiam te chwile wspólnego oglądania tych wyjątkowych fotografii i choć nie jestem zawodowym fotografem, to dzięki Saal Digital mogłam stworzyć wspaniałe dzieło.

A jak jest u Was? Na bieżąco tworzycie fotograficzne karty swoich wspomnień?

4 komentarze:

  1. Właśnie też mam zamiar uporządkować nasze zdjęcia w fotoksiążkę lub podobną formę. Fajnie się potem do nich wraca.

    OdpowiedzUsuń
  2. w Sal Digital nie robiłem, ale tworzyłem fotoksiążki w CEWE. Teraz robię portfolio dla kumpla fotografa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W CEWE tez kiedyś robiłam, ale potem korzystałam z innych firm i byłam bardziej zadowolona. No i cenowo to trzeba zawsze szukać promocji.

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.