piątek, 9 stycznia 2015

Na zakupy, po jabłaka i książki...

Gazetki z Kauflandu raczej nie zachwycają swoim urokiem. Tym razem przyjemniejsza okładka, mówiąca, że sprzedają też to co polskie i regionalne. Ja pewnie skuszę się jak zwykle na jabłka z polskich sadów. Ale przeglądając tak te wszystkie promocje, różne duperele znalazłam wśród majtek i skarpetek także książki dla dorosłych po 2zł. 
https://kaufland.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-kaufland-08-01-2015,11019/15/


Muszę poszukać je w moim Kauflandzie. Bo dla książkoluba to cena jak za darmo, nawet jeśli będą to tylko wersje kieszonkowe. A w dodatku u mnie każda książka czytana jest także przez moją mamę, więc to podwójny zysk. I mam nadzieję, że znajdę u siebie "Kwiat Śniegu i sekretny wachlarz" L. See, bo naprawdę mam ochotę przeczytać właśnie tę książkę. Oferta ważna od wczoraj, ale ja mogę tam zajrzeć dopiero dziś wieczorem. Zobaczymy jak to będzie wyglądać w praktyce.




https://kaufland.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-kaufland-08-01-2015,11019/15/
 
Co jeszcze interesującego? Spodnie narciarskie dla dziecka po 25zł, ale my niedawno kupiliśmy po 30zł w Lidlu, wiec spóźniona promocja. Męża wyślę po wycieraczki do samochodu, bo nasze zbierają z szyby już niewiele. A do kuchni wezmę w końcu ocet winny i pewnie jeszcze inne rzeczy, które zmieszczą się do tego czerwonego koszyka


A Wam udaje się coś wynaleźć czasem ciekawego w tych koszach z pierdółkami?

23 komentarze:

  1. do mnie też ta ulotka przyfruneła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie trafia niewiele, tylko z Kauflandu i z Dino z sąsiedniej wsi. Resztę oglądam w necie.

      Usuń
  2. muszę koniecznie wskoczyć do Kauflandu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że Kaufland mam daleko bo na książki to bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dalej to mam do większych hipermarketów.

      Usuń
  4. Nie znam tej ulotki, choć co tydzień robie zakupy w Kauflandzie;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio bywam tam rzadziej, Biedronka mi bardziej po drodze.

      Usuń
  5. Bardzo fajna sprawa z tymi książkami za 2 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, choć raz mi się udało w jednym markecie kupić książki po 1zł sztuka, były to kryminały Chmielewskiej ;)

      Usuń
  6. ja nie mam tego sklepu obok siebie, więc nie kupuje tam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzadko zaglądam do tego sklepu, bo mam daleko, ale lubię takie promocje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nardzo lubie kaufland! tam sa naprawde tanie duperele...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w tych koszach przeważnie straszny bałagan.

      Usuń
  9. Robię czasami zakupy w Kauflandzie

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzadko robimy tam zakupy, wolimy w Tesco:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam "Kwiat śniegu..." - naprawdę warto przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  12. rzadko bywamy w Kauflandzie, ale słyszałam, że czasami fajne promocje mają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe, czy u mnie jeszcze cokolwiek jest z książek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące jedynie blogi będą usuwane, jaki i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.