niedziela, 11 stycznia 2015

Jajka w sosie tatarskim

Dzisiaj danie, do którego użyłam marynowanych grzybków zebranych przeze mnie w tym roku w okolicznym lesie. 
Będą to Jajka w sosie tatarskim.

Składniki:

- 4 ugotowane na twardo jajka
- kilka łyżek majonezu
- pęczek szczypiorku
- marynowane grzybki
- 2-3 ogórki konserwowe
- czarny pieprz mielony
- 1 łyżeczka chrzanu tartego Orzech


Przygotowanie:

Jajka przekrawam na pół i układam na półmisku. Drobno kroję szczypior, ogórki i grzybki. 

Dodaję łyżeczkę tartego chrzanu oraz majonez, doprawiam pieprzem. Wszystko dokładnie mieszam. Nakładam na jajka. Na wierzch posypuję trochę szczypioru i układam parę kawałków grzybków.

zBLOGowani.pl
Smacznego.

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Osobiście moja ulubiona wersja jajek na twardo.

      Usuń
  2. Ale smacznie wyglądają :) Z chęcią bym spróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. szybki i łatwy przepis muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo prosty, u mnie przeważnie w domu brakuje jednego składnika: szczypioru.

      Usuń
  4. smacznie wygląda, chrzan używam w znikomych ilościach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo lubię, czasem smaruję nim zwyczajnie wędlinę na kanapce.

      Usuń
  5. Uwielbiam jajka pod każdą postacią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba tylko stronię przed sadzonymi, bo kojarzą mi się z daniem z ziemniakami, którego nie lubię.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Moje dziecko nie lubi jajek na twardo, ale niestety też i w innych postaciach.

      Usuń
  7. Pycha :) Też od czasu do czasu takie robię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam mniam, na wieczór mi smaka narobiłaś :D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam sos tatarski, a tak dawno nie jadłam, mniam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.