wtorek, 20 stycznia 2015

AllePaznokcie One Color Exclusive 13

Tym razem naprawdę ostry lakier, w odcieniu jaskrawym i pomarańczowym od AllePaznokcie  One Color Exclusive 13

Wcześniej pokazywałam Wam delikatny róż z tej serii. Dziś taka odmiana.

Cena: 9,90zł
Pojemność: 15ml
Kolor: 13/pomarańczowy
Producent: AllePaznokcie



Moja opinia:

Do pełnego krycia potrzebuję dwóch warstw lakieru. Jest on bardzo rzadki i bardzo dobrze się rozprowadza. Używam go już dłuższy czas i nadal nie zgęstniał.
Efekt to intensywna barwa, gładka powierzchnia i piękny blask. Bardzo go lubię. Nie ma co się rozpisywać, sami widzicie, jaki to wygląda. Kwestia jedynie czy lubicie takie rażące lakiery.


Więcej informacji znajdziecie TUTAJ. FB TUTAJ.
http://www.allepaznokcie.pl/

 A jaki dziś lakier znajdę na Waszych pazurkach?

21 komentarzy:

  1. ładny kolor i wykończenie, powierzchnia rzeczywiście jest jak tafla, gładka i lśniąca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo rzadki i właśnie rozlewa się tak równomiernie.

      Usuń
  2. O jaki ładny. Ja też mam od nich lakier, sporo czasu minęło od kiedy go dostałam i też konsystencja jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcień zdecydowanie nie mój, ale lakiery Allepaznokcie bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolorek, ciekawa jestem jakby prezentował się na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dzisiaj mam bardzo ciemną mysz
    a co do Twoich kolorków - śliczne, szczególnie ten pastelowy róż mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo elegancki kolor - choć przerażająco przypomina prawdziwą krew.

    OdpowiedzUsuń
  8. pomarańcz mi sie baaardzo podoba:):*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wygląda na paznokciu.Nie miałam jeszcze tego koloru na swoich pazurkach.może się odważę.

    OdpowiedzUsuń
  10. boski kolor!
    muszę zreanimować moje paznokcie bo ostatnio wyglądają wrecz żałośnie :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.