wtorek, 20 stycznia 2015

AllePaznokcie One Color Exclusive 13

Tym razem naprawdę ostry lakier, w odcieniu jaskrawym i pomarańczowym od AllePaznokcie  One Color Exclusive 13

Wcześniej pokazywałam Wam delikatny róż z tej serii. Dziś taka odmiana.

Cena: 9,90zł
Pojemność: 15ml
Kolor: 13/pomarańczowy
Producent: AllePaznokcie



Moja opinia:

Do pełnego krycia potrzebuję dwóch warstw lakieru. Jest on bardzo rzadki i bardzo dobrze się rozprowadza. Używam go już dłuższy czas i nadal nie zgęstniał.
Efekt to intensywna barwa, gładka powierzchnia i piękny blask. Bardzo go lubię. Nie ma co się rozpisywać, sami widzicie, jaki to wygląda. Kwestia jedynie czy lubicie takie rażące lakiery.


Więcej informacji znajdziecie TUTAJ. FB TUTAJ.
http://www.allepaznokcie.pl/

 A jaki dziś lakier znajdę na Waszych pazurkach?

21 komentarzy:

  1. ładny kolor i wykończenie, powierzchnia rzeczywiście jest jak tafla, gładka i lśniąca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo rzadki i właśnie rozlewa się tak równomiernie.

      Usuń
  2. O jaki ładny. Ja też mam od nich lakier, sporo czasu minęło od kiedy go dostałam i też konsystencja jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że długo można je używać.

      Usuń
  3. rzeczywiście pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcień zdecydowanie nie mój, ale lakiery Allepaznokcie bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolorek, ciekawa jestem jakby prezentował się na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dzisiaj mam bardzo ciemną mysz
    a co do Twoich kolorków - śliczne, szczególnie ten pastelowy róż mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo elegancki kolor - choć przerażająco przypomina prawdziwą krew.

    OdpowiedzUsuń
  8. pomarańcz mi sie baaardzo podoba:):*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wygląda na paznokciu.Nie miałam jeszcze tego koloru na swoich pazurkach.może się odważę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto zrobić jakąś odmianę.

      Usuń
  10. boski kolor!
    muszę zreanimować moje paznokcie bo ostatnio wyglądają wrecz żałośnie :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące jedynie blogi będą usuwane, jaki i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.