czwartek, 21 marca 2024

Bluey. Plaża. Moja czytanka

Czy Wasze dzieci zaczęły już naukę czytania? Jeśli tak, to mam dla nich książeczkę z serii "Moja czytanka" od Wydawnictwa Harper Colins.


Tytuł: Bluey. Plaża. Moja czytanka

Autor: opracowanie zbiorowe

Ilustracje: Ludo

Stron: 24

Data premiery: 
13.03.2024

Wydawnictwo HarperCollins


Moja recenzja:

Jest to kwadratowa książeczka, która to może służyć jako jedna z pierwszych czytanek. Tekst jest krótki i wyraźny. Dodatkowo napisy przy ilustracjach są napisane drukowanymi literami i pogrubioną czcionką. Duże ilustracje pomagają w zrozumieniu tekstu. Bo oczywiście przy nauce czytania ważne jest, aby nauczyć się czytać ze zrozumieniem.


Sama historia związana jest z zabawą Bluey i Bingo. Oboje zastanawiają się i także sprzeczają, czy babunie umieją tańczyć. Łączą się więc z Babcią i sprawdzają, czy ona potrafi się ruszać.

Książeczka jest bardzo kolorowa, jeśli chcecie, możecie ją czytać też maluszkom.


Ciekawa jestem, czy Wasze dzieci lubią przygody tych serialowych piesków?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.