niedziela, 7 lutego 2021

Odżywka do włosów Matrix Total Results Mega Sleek

Zima to czas, w którym moje włosy wymagają szczególnej pielęgnacji. Mróz, zimny wiatr i noszenie czapki bądź kaptura nie wpływa na ich kondycję pozytywnie. Tym razem do codziennego używania stosuję odżywkę Matrix Total Results Mega Sleek. Zobaczcie, jak ona wygląda i działa.



Pojemność: 300 ml
Producent: Matrix
Do kupienia w sklepie Fryzomania.pl

Moja opinia:

Odżywka znajduje się w długiej smukłej tubie, która podczas mycia włosów jest dla mnie bardzo wygodna w użyciu. Do tego standardowe zamknięcie na klik. Szybko i bezproblemowo wydobywam odżywkę z opakowania.

Odżywka jest średnio-gęsta. Dobrze oblepia włosy. Wystarczy ją zostawić na mokrych włosach na 2-3 minuty, aby odczuć jej działanie. Na pewno wystarczy na wiele zastosowań. Ma świeży zapach jakby ogórkowy.


Już podczas jej spłukiwania czuć, że włosy stały się bardziej lejące. Łatwo się też rozczesują. 

Efekt, jaki zauważyłam na swoich włosach, to na pewno to, że stały się bardziej wygładzone i mają mniejszą skłonność do puszenia się. Mniej się też elektryzują, co ma szczególne znaczenie obecnie, gdy nosi się kominy i czapki.

Zawarte w niej masło shea i ceramidy nawilżają je oraz odżywiają, ale nie obciążają całej fryzury. 

Jestem zadowolona z tej odżywki i polecam do codziennego stosowania. Znacie produkty tej marki? Dajcie znać w komentarzu.

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.