poniedziałek, 10 lutego 2014

Wieszanie kalendarzyka

Dziś krótki, ale trochę praktyczny wpis. Zajęłam się ostatnio wieszaniem kalendarza na lodówce. Użyłam do tego haczyki dekoracyjne tesa.



Opakowanie: 

haczyki dekoracyjne Powerstrips®  5szt.
plastry dekoracyjne Powerstrips® 5szt.


Moja opinia:

Haczyk jest bezbarwny, a więc nie rzuca się szczególnie w oczy. Ja użyłam go jak klipsa, ale istnieje też możliwość zastosowania go jak zwykłego haczyka choćby przy wieszaniu wszelkich dekoracji. By przymocować go, użyłam dołączonych do kompletu jednorazowych plastrów dwustronnych. Klej bardzo mocno trzyma. Istnieje możliwość dokupienia ich osobno.


Montaż trwał błyskawicznie i mam już kalendarz powieszony. Luty, a wiec już ostatni dzwonek na takie organizacje.



Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.

http://www.tesa.pl/


Szybki post, bo szybki montaż. Lubicie takie proste rozwiązania?

21 komentarzy:

  1. Przydatna rzecz te haczyki i na plus, że przezroczyste :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatna rzecz ale czasem można trafić na badziewie, które słabo trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te haczyki, moja córka obwiesiła je swoją biżuterią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobre rozwiązanie! Przynajmniej nie trzeba dziur wiercić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatne takie haczyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie takie gadżety zrobiły by furrorę

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne i pomysłowe te haczyki, nie spotkałam się z nimi wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że nie są rzucające się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet na kolorowej ścianie prawie ich nie widać.

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.