wtorek, 7 stycznia 2014

Stosowany przy przeziębieniu u dużej i małej

Dziś przedstawię Wam produkt dobrze już mi znanej marki GorVita:
Pneumovit Żel Rozgrzewający i kojący



Opis produktu:

Pneumovit  żel z olejkami eterycznymi udrażnia zatkany nos i zatoki  przez co ułatwia oddychanie. Wyrób pomaga łagodzić objawy występujące w okresie przeziębienia takie jak: katar, gorączka oraz ból głowy. Działa  wyksztuśnie jako środek pobudzający czynność wydzielniczą dróg oddechowych, wykazuje właściwości przeciwastmatyczne, antyseptyczne i przeciwbólowe. Jest pomocny w stanach wzmożonego napięcia mięśniowego, przynosi ulgę w reumatyzmie, altretyźmie, nerwobólach i bólach mięśniowych różnego pochodzenia. Masaż przy użyciu żelu usuwa objawy zmęczenia, pomaga przy depresji i złym samopoczuciu u osób wrażliwych na zmiany pogody.
Dodatkowo chłodzi miejscowo skórę w przypadku zastosowania do nacierań i masażu.

 
Cena: około 10,00zł
Pojemność: 100ml
Producent: PPUH GORVITA


Preparat polecany szczególnie:

- przy pierwszych objawach infekcji grypowych, przemarznięciach i przeziębieniach,
- przy infekcjach górnych dróg oddechowych,
- przy zapaleniu zatok ,
- jako żel do masażu usuwający objawy zmęczenia i bólu głowy spowodowane gorączką
- w profilaktyce powikłań układu oddechowego u osób obłożnie chorych do masazu i oklepywania.


Sposób użycia:
 
Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb nanieść cienką warstwę żelu np: na kark, klatkę piersiową, czoło, skronie i pozostawić do do wchłonięcia.
Pneumovit żel  może być stosowany w każdym wieku zarówno u dzieci ( od 2-go roku życia) jak i dorosłych oraz osób starszych.


Skład:

Aqua, (modyfikowany roztwór leczniczej wody: wodorowęglanowo-chlorkowo- -sodowej – bromkowo – jodkowo – borowej z Uzdrowiska Rabka S.A),  Propylene Glycol, Glycerin, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Octyl Stearate, Paraffinum Liquidum,  Stearyl Alkohol, Ethylhexyl Stearate, Carbomer, Trietanoloamine, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Allantoin, Panthenol, DMDM Hydantoin, Eucalyptus Globulus Leaf Oil,  Albies Alba Oil, Menthan Arvensis Leaf Oil, Lavandula Angustifolia Oil, Menthol.




 
Moja opinia:
 
Żel znajduje w plastikowym słoiczku. Nabieramy go palcami, aby rozsmarować go na klatce piersiowej. Oczywiście od razu po otwarciu wyczuwalny jest intensywny, miętowy zapach.
Akurat żel ten czekał u mnie dość długo zanim został wypróbowany. Jednak w grudniu zarówno moje dziecko, a potem mnie dopadło przeziębienie, zwłaszcza katar. Dlatego postanowiłam go wypróbować.
Córeczce smarowałam klatkę piersiową tuż przed snem. Zauważyłam, że troszkę lepiej się jej oddychało wówczas. I co ważne zapach jej nie przeszkadzał i nie protestowała podczas smarowania.

Żel jest dość wodnisty. Wystarczy niewielka ilość, by rozsmarować go na skórze. Dość szybko też wysycha.

Ja również go stosowałam. Jednak na mnie działaj jakoś zbyt krótko. Nie wiem, może mój węch nie jest tak wyczulony już jak mojego dziecka. W każdym razie według mnie zbyt szybko przestawałam go wyczuwać, a działanie rozgrzewające przy samym posmarowaniu było znikome. Odkryłam na szczęście, że aby otrzymać efekt ciepła, należy po prostu chwilę go wmasowywać. A więc na mnie działał w połowie. Na szczęście na córeczkę działał lepiej i przynosił ulgę w jej katarze choć podczas zasypiania.


Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.

 http://www.gorvita.com.pl/new/produkty/rodzaje-produktow/uklad-oddechowy,58.html

Są też na FB TUTAJ.


Stosujecie takie produkty do inhalacji?

22 komentarze:

  1. Czyli to jest zamiennik słynnego i drogiego VapoRub? W samą porę przyszłaś z postem, bo mąż miał dziś kupować Vicksa. Muszę mu powiedzieć, żeby pytał o to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vicks VapoRub nigdy nie miałam. Wcześniej u mojego dziecka stosowałam Pulmex Baby, bo można go używać już od 6. miesiąca życia, a maść od GorVita od 2-go roku.

      Usuń
  2. ja często mam problemy z zatokami, przydałby mi się taki żel

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosuję go dokładnie w tym samym celu. Działa jak maść z Vicka, ale bez pozostawiania tłustego, lepkiego filmu. Uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja stosuje aromactiv a takiej jeszcze nie widzialam

    http://testuje-pisze-co-mysle-nie-oszukuje.blogujaca.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie stosowałam tego typu preparatów, ale słysząłam że są bardzo skuteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba będę musiała po niego sięgnąć u Nas tego typu produkty są potrzebne, zwłaszcza, że moje maluch i ja często chorujemy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako małe dziecko nie cierpiałam żeli rozgrzewających ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz bardzo by mi się taki żel rozgrzewający przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tym żelu gdy moje dziecko zachoruje na pewno po niego sięgnę i wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. oo przydałby mi się taki, jestem chora już ponad tydzień :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś nie było takiego wyboru w tego typu produktach, fajnie że się to wciąż zmienia...

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobne maści przy konkretnym przeziębieniu sprawiają, że czuję się o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój synek jest jeszcze za mały na takie maści, ale dobrze wiedzieć, że jest jakaś alternatywa dla nieśmiertelnego Vicka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej używaliśmy Pulmex Baby (można go stosować od 6-misiąca).

      Usuń
  14. Mocno mnie ten żel zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.