niedziela, 17 listopada 2013

Drożdżowa bułka z suszonymi śliwkami i rodzynkami

Dziś przepis zaczerpnięty z bloga, który coraz częściej mnie inspiruje kulinarnie - Izioni Pyszne Smaki. Będzie to Drożdżowa bułka z suszonymi śliwkami i rodzynkami.



Przepis odpowiednio zmodyfikowałam, by starczył na małą keksówkę i zmieniłam co nieco dodatki. To była moja pierwsza bułka drożdżowa i już wiem, że będą kolejne.


Składniki:

- 30 dag mąki pszennej
- 3 łyżki cukru
- 2 łyżki śmietany
- 15g drożdży
- 90 ml ciepłej wody
- 35g masła
- 1 jajko
- garść suszonych śliwek
- garść rodzynek
(u mnie bakalie KRESTO od Świadome Odżywianie)

https://www.facebook.com/SwiadomeOdzywianie

Przygotowanie:
 
Ściśle według izioni smaki, a więc zapraszam na jej stronkę TUTAJ.

 

Mi najlepiej taka bułka smakowała z miodem i mlekiem, mojej córce z dżemem.



A co Wy smacznego mi polecicie?

22 komentarze:

  1. Wyszła wspaniała ! Nie uwierzę że to była twoja pierwsza taka bułeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio pierwsza, widocznie nie jest to takie trudne, jak się znajdzie dobry przepis ;)

      Usuń
  2. Taką bułeczkę to bym chętnie zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo teraz lubię ciasto drozdżowe na słodko,a dawniej nie znosiłam !

    OdpowiedzUsuń
  4. masz kulinarne zdolności, pysznie wygląda ta drożdżówka, uwielbiam suszone śliwki, rodzynki niekoniecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też nie lubiłam rodzynek i zastępowałam je żurawiną.

      Usuń
  5. Wygląda pysznie :)
    Może się nawet skuszę :) heh
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda znakomicie ;) Narobiłaś mi ochoty na coś słodkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi to bardziej ciasto drożdżowe przypomina ale wolę chyba takie samo bez dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  8. kurde boje się robić drożdżowe kilka razy nie wyszło ale ta buła wygląda super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałąm też podobne obawy, ale ta bułka mi wyszła w każdym razie.

      Usuń
  9. A to żeście się chyba zmówiły z moją córką, też piekła buły drożdzowe ze śliwkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za drożdżowym ciastek :) ale wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Az chce się piec. Smakowicie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie ciasta - mój cellulit i gruby tyłek również :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj śliwki i rodzynki, nie, fuj!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.