środa, 7 grudnia 2016

Męski zestaw podarunkowy - Zestaw Dermofuture DF5 MEN

Przychodzę do Was z wpisem o męskich kosmetykach i jednocześnie z propozycją na prezent pod choinkę: Zestaw DermoFuture DF5 MEN.


Szampon przeciwłupieżowy DF5 zawiera substancje o potwierdzonym działaniu przeciwłupieżowym: klimbazol oraz pirokton olaminy, które przywracają równowagę skóry głowy, likwidując widoczne oznaki łupieżu, oraz kompleks składników aktywnych HAIRNEW-2His, zapewniający wielopoziomowe działanie i eliminujący główne przyczyny wypadania włosów.



Kuracja przeciw wypadaniu włosów DF5 to specjalistyczny innowacyjny preparat do włosów osłabionych i wypadających. Specjalnie opracowana receptura nowej generacji łączy w sobie kompleks składników aktywnych HAIRNEW-2His, zapewniający wielopoziomowe działanie i eliminujący główne przyczyny wypadania włosów. – skutecznie hamuje wypadanie włosów – odżywia cebulki włosowe i przyspiesza ich wzrost – sprawia, że włosy są mocniejsze i grubsze, przez co zwiększa się ich objętość – dzięki wzmocnieniu cebulek włosa silniej je zakotwicza – dotlenia skórę głowy oraz odżywia i nawilża włosy.



Cena zestawu: 30,03zł

Szampon przeciwłupieżowy 200ml
Kuracja przeciw wypadaniu włosów 30ml
KOSMETYCZKA

Marka: DermoFuture
Dystrybutor: Tenex Sp. z o.o.




Skład:
szampon 

kuracja


Moja opinia:

Zestaw kosmetyków znajduje się w kosmetyczce zamykanej na zamek. Mojemu mężowi na pewno się przyda. Wewnątrz natomiast znajdują się dwa męskie kosmetyki do włosów i skóry głowy.

Pierwszy z nich to szampon znajdujący się w miękkiej tubie. Bardzo wygodny w użyciu. Szampon u mojego męża sprawdza się bardzo dobrze i jest z niego zadowolony. Zresztą używa go nie pierwszy raz, TUTAJ znajdziecie jego dokładną recenzje. Ja czasem też po niego sięgam, jest odpowiedni do oczyszczania mojej skóry głowy, działa łagodząco, nie wywołuje swędzenia i także pomaga przy pierwszych oznakach łupieżu.

Drugi kosmetyk to Kuracja przeciw wypadaniu włosów. Znajduje się w małej plastikowej buteleczce. Jego aplikację usprawnia specjalny spryskiwacz, który wyposażony jest w długą końcówkę. Ten kosmetyk na pewno przydaje się do odpowiedniego nawilżenia skóry głowy. Szczególnie ważne jest to przy profilaktyce przeciwłupieżowej. Poza tym jego właściwości wzmacniające cebulki na pewno nie zaszkodzą fryzurze mojego męża.

Taki zestaw kosmetyków, to ciekawy pomysł na prezent. Przed nami święta Bożego Narodzenia, więc może też trafić pod choinkę. Oprócz tego zestawu do wyboru jest także drugi wariant z innym szamponem do włosów.
Zdarza się Wam podarować bliskim mężczyznom zestawy kosmetyczne? Czy są  to według Was trafione prezenty?

10 komentarzy:

  1. Moj chłopak miał czarny zestaw. Polecamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampon to jeszcze mój chłop może by zużył ale ten drugi kosmetyk zapewne leżałby w szafce ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko ;) U nas też nie liczę na regularność.

      Usuń
  3. Szampon znam, mój mąż używał i był bardzo zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że to nudne prezenty, ale czasem je robię :) Wiem, że dla dwóch bliskich mi osób to jedyny moment, kiedy zatroszczą się nieco bardziej o swoją pielęgnację twarzy (kupuję nie kosmetyki do włosów, ale do twarzy). Jest to dobry sposób, aby ich do tego zmobilizować. Musze się dowiedzieć, czy jedna z osób z takiego zestawu korzysta, bo kompletowałam tołpę jakiś czas temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mojej mamie często prezentuję kremy do twarzy, bo wiem, że sobie na nie będzie żałować pieniędzy ;)

      Usuń
  5. Miałam ten sprey w sumie jeden używałam Ja drugi mój Darek oprócz przetłuszczania się włosów i to że śmierdzi alkoholem efektów nie było żadnych :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem warto wspomóc się tego typu kosmetykami, ale wiele z nich przynosi mizerny efekt lub nawet zerowy... Niestety nasze wady zapisane są w naszych genach, a tego raczej nie przeskoczymy :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.