niedziela, 4 grudnia 2016

Dove Odżywcza Pielęgnacja z Marokańskim Olejkiem Arganowym

Nowa linia Dove to Odżywcza Pielęgnacja z Marokańskim Olejkiem Arganowym, to właśnie te produkty pojawiły się w mojej łazience i umilają mi oraz mojemu mężowi kąpiel:
Żel pod prysznic i Olejek pod prysznic Dove Odżywcza Pielęgnacja z Marokańskim Olejkiem Arganowym oraz Kremowa Kostka myjąca z Olejkiem Arganowym.


Nie tylko skutecznie oczyszcza skórę, ale także nawilża i odżywia, pozostawiając ją aksamitnie gładką i miękką.• Zniewalający zapach olejku arganowego i aksamitna konsystencja sprawiają,że prysznic staje się zmysłowym
rytuałem.


żel pod prysznic
cena: 12,99zł
Pojemność: 250ml

Pierwszy olejek do pielęgnacji skóry pod prysznicem od Dove, który zmienia konsystencję pod wpływem
wody. Wystarczy zaledwie kilka kropel wody, aby olejek zyskał kremową konsystencję, która idealnie rozprowadza
się na skórze i usuwa wszelkie zanieczyszczenia.

olejek pod prysznic
cena: 17,99zł
Pojemność: 200ml


Idealnie sprawdza się w pielęgnacji skóry twarzy, dłoni i ciała.• Dzięki zawartości delikatnych składników myjących, witamy E oraz 1/4 kremu nawilżającego doskonaleusuwa zanieczyszczenia i nawilża skórę



kostka myjąca
cena: 3,99zł
waga: 100g
Marka: Dove
Producent: Unilever

Skład:

żel


olejek


kostka


Moja opinia:

Żel i olejek znajdują się w plastikowych butelkach zamykanych na klik. Tym razem kolorem wyróżniającym się na opakowaniu jest złoty.

To kolejny żel Dove o kremowej konsystencji. Tutaj dodatkowo znajdują się złote mini kapsułki. Warto dokładnie wmasować żel w skórę, bo wówczas ona ulegają rozgnieceniu i można je wsmarować w skórę.


Żel pachnie kremowo, ale nie tylko. Pojawia się jeszcze druga nuta zapachowa, dość subtelna, ale też intrygująca i pasująca do marokańskiego klimatu tych kosmetyków. Takie miłe połączenie, które ulatnia się podczas naszej kąpieli. Żel nie pieni się mocno, ale w połączeniu z wodą ładnie się rozsmarowuje po ciele. Po spłukaniu i wysuszeniu skóra jest milsza w dotyku.

Olejki do kąpieli uwielbiam chyba od zawsze, dlatego ucieszyłam się, że w tej serii znalazłam taki kosmetyk. Konsystencja to złoty olejek, który w połączeniu z wodą tworzy coś w rodzaju białej emulsji, lekko się też pieni. Ja lubię go stosować, bo czuję, że już od pierwszej chwili moja skóra staje się nawilżona i ukojona, dzięki dodatkowi olejku arganowego, oleju słonecznikowego oraz oleju z pestek winogron. To zdecydowanie mój faworyt z tej linii. 

Kostka myjąca służy nam najczęściej do mycia rąk. Także tu mamy ten ciekawy zapach. Dłonie stają się nie tylko oczyszczone, ale i gładkie. Należy też przypomnieć, że to nie jest zwykłe mydło, ale kosmetyk zawierający w sobie 1/4 kremu nawilżającego i witaminę E. Poza tym zawarte w nim delikatne składniki myjące pozwalają na mycie nim również twarzy bez przesuszania.

Jeśli lubicie Dove, to polecam Wam wypróbowanie tych kosmetyków.

16 komentarzy:

  1. Chyba skuszę się na ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej serii nie znam ale ogólnie bardzo lubię kosmetyki z Dove:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowość, ale są już z nią zestawy świąteczne w pudełku.

      Usuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki Dove,ale tego zestawu jeszcze nie miałam....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej nie pamiętam kiedy używałam Dove :O

    OdpowiedzUsuń
  5. na razie mam tylko olejek, jestem zachwycona jego działaniem i zapachem, na pewno sięgnę po pozostałe kosmetyki z tej linii

    OdpowiedzUsuń
  6. Żele Dove lubię, olejek chcę wypróbować a mydeł w kostce nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja jestem jakoś na NIE jeżeli chodzi o Dove...
    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jestem Ciekawa jaka marka u Ciebie stoi obecnie w łazience ;)

      Usuń
  8. Dove zawsze kojarzy nam się tylko z mydłem xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi najczęściej teraz z żelami pod prysznic, ale tu najbardziej lubię olejek.

      Usuń
  9. Olejek jest także moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.