środa, 30 listopada 2016

Box Only You Dookoła Włosów

Jakiś czas temu na Instagramie pokazywałam Wam przesyłkę, która swoim opakowaniem przyniosła mi nieco ciepłego lata na obecne zimne dni. Jest to BOX ONLY YOU Dookoła Włosów, czyli wszystko to, co ma zadbać o kondycję i wygląd naszych włosów.



W pudełku znalazłam kosmetyki różnych marek, które poniżej pokrótce Wam opiszę. Zapraszam też na o-you.pl.

Cece of Sweden, odżywka HELLO NATURE, olejek kokosowy - ochrona i odbudowa, 300ml
Eksperci marki Cece of Sweden stworzyli odżywkę, która dogłębnie nawilża i regeneruje. Dzięki niej włosy odzyskują zdrowy wygląd, stają się mocne i lśniące. Jej formułę nawet do 93% tworzą składniki naturalnego pochodzenia.

Pierwsze na plus to świetnie prezentująca się butelka i jej etykieta. Od razu kojarzy mi się z naturalnością. Ta odżywka to ponad 90% składników naturalnych. Głównym składnikiem aktywnym jest olejek kokosowy, ale oprócz tego w składzie znajdziemy także: olej ze słodkich migdałów, olej arganowy, olej jojoba, olej z nasion makadamii. Oczywiście bez obaw, włosy po spłukaniu odżywki nie są tłuste, tylko świeże. Do tego dość sypkie, dobrze się rozczesują. Myślę, że to taka odżywka, która ma szanse wzmocnić i zregenerować włosy po jej regularnym używaniu.

Poza tym odżywka ma fantastyczny kokosowy zapach, który naprawdę mnie urzekł.


Floslek, ELESTABion R - serum multifunkcyjne, 30 ml
Regeneruje włosy, chroni przed utratą wilgoci i zanieczyszczeniami środowiska. Wygładza, nadaje miękkość, połysk i sprężystość. Przedłuża trwałość koloru. Chroni przed ciepłem suszarki, lokówki, prostownicy. Pozostawia włosy lśniące, łatwe do rozczesania i stylizacji.

Jest to mała plastikowa buteleczka wyposażona w pompkę. Konsystencja tego kosmetyku to przezroczysty żel, który po rozsmarowaniu przypomina olejek. Dzięki temu kosmetykowi możemy chronić nasze włosy podczas używania suszarki, prostownicy i lokówki. Serum ma za zadanie zabezpieczyć włos przed termicznym działaniem tych urządzeń. Dodatkowo nadaje włosom połysk. Zapach słodkawy, bardzo delikatny.


L'biotica Professional Therapy, EXPRESS DRY SHAMPOO, 200 ml
Suchy szampon L'biotica to sposób na szybkie odświeżenie włosów bez użycia wody. Włosy szybko odzyskują ładny wygląd i witalność, pozostają lekko uniesione u nasady. Szampon przydaje się w podróży i w awaryjnych sytuacjach. Pozostawia na włosach wspaniały zapach.

Moje doświadczenie z suchymi szamponami nie jest wielkie. Zrażona jakimś tanim szamponem, który bielił mi włosy, poddałam się. Chętnie jednak sięgnęłam po produkt L'biotica spodziewając się, że ta marka mnie tak nie zawiedzie. Szampon sprawnie rozpryskujemy po włosach za pomocą wygodnego spryskiwacza. Towarzyszy temu od razu intensywny ładny zapach, który utrzymuje się potem długo na włosach. Przyznam się, że u mnie szampon się sprawdził i jest to dobre rozwiązanie, gdy nie mamy czasu na umycie włosów. Nie pojawiło się też żadne bielenie włosów.


Marion, olejek w kremie 7 EFEKTÓW, 150 ml
Odżywia włosy i ułatwia stylizację bez obciążenia. Zawiera olejki arganowy, kokosowy i monoi, które zmniejszają skutki działania promieni UV, przywracają połysk, wygładzają, odżywiają i nawilżają, ułatwiają rozczesywanie i układnanie. Olejek nie wymaga spłukiwania.

Kosmetyk wydobywamy za pomocą wygodnej pompki. Stosowałam go na suche włosy zamiast olejków, bo jak czytam w opisie, jest to olejek w kremie. Na pewno wygładza je i zmniejsza ich puszenie. Polecam go stosować w minimalnej ilości, by włosy nie klapły całkiem. Na włosach pozostaje dość ładny, choć dla mnie nieokreślony zapach. 


Ziaja, KURACJA KASZMIROWA z olejkiem amarantusowym
Szampon wzmacniający 300 ml - delikatnie myje włosy i oczyszcza skórę głowy. Poprawia objętość włosów bez ich obciążania. Substancje pielęgnujące nawilżają i wzmacniają. 
Skoncentrowana maska wzmacniająca 200 ml - zamyka łuski włosów i wzmacnia ich strukturę. Poprawia elastyczność, ułatwia rozczesywanie, rewitalizuje i nadaje połysk.

Szampon dobrze się pieni. Duża butla wystarczy na pewno na bardzo długo. U mnie sprawdza się jako szampon do oczyszczania włosów po użyciu wcześniej innego szamponu.

Maska znajduje się w plastikowym słoiczku. Włosy już od pierwszego użycia są miękkie i błyszczące. Są też bardziej gładkie. Moje falowane włosy też po jej użyciu stają się bardziej proste i mniej się plączą. Jest to maska, po której włosy od razu wyglądają dobrze.

Każdy z produktów ma inne zadanie, dlatego ten Box Only You uważam za bardzo ciekawy. Produkty są zróżnicowane i pełnią różne funkcje,. Używając ich można nie tylko ochronić włosy przed szkodliwym działaniem urządzeń do stylizacji oraz przed czynnikami atmosferycznymi, ale także je wzmocnić i zregenerować.

Jeśli znacie któryś z produktów, koniecznie dajcie znać, jak się u Was sprawdza.

13 komentarzy:

  1. Interesująca zawartość tego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten Boxik jest fajny jedynie z czego nie byłabym zadowolona to z suchego szamponu resztę chętnie bym przetestowała :) ogólnie większość produktów z tego pudełka ma fajne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywka kokosowa to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zawartość :) mnie najbardziej zainteresowała maska z Ziai ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze żadnego z tych produktów nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. suche szampony używam i niestety często mam do czynienia z bialym nalotem na włosach...fajnie ze ten nie zostawia go;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej polubiłam suchy szampon i kosmetyk Marion.

    OdpowiedzUsuń
  8. Suchy szampon chętnie wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.