poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Kartka z Wakacji

Obiecałam kilka słów o swoim wyjeździe. A więc tym razem trafiłam z rodziną do Międzyzdrojów. Byliśmy tam już kilka razy, ale wciąż chętnie wracamy ponownie. To co nas zachęca to piękne molo, deptaki na spacery i duży plac zabaw dla dzieci. No i zawsze mamy blisko nad morze.

Dla przyjemności mojej córeczki przejechaliśmy się po mieście takim pociągiem na kółkach.

Ważna atrakcją Międzyzdrojów jest oczywiście Zagroda Pokazowa Żubrów w Wolińskim Parku Narodowym. Tam nie tylko obejrzeliśmy te zwierzęta, ale również dziki, jelenia, sarenki oraz bieliki. 
  
Tym razem wybraliśmy się też na zwiedzanie Świnoujścia. Dodatkowa atrakcja to oczywiście przepłynięcie promem i obejrzenie przepływających statków. 


Kolejna podróż to Wapnica, tam zobaczyliśmy dość nową Marinę. Nie zabrakło też punktu widokowego Zielonka, z którego można było zobaczyć zarówno Zalew Szczeciński, jak i morze. A że było po drodze, to wpadliśmy też na urokliwe Turkusowe Jeziorko.


Pogoda dopisała, więc każdy dzień mogliśmy spędzać na plaży. Ale w tym roku to chyba słońca nie brakuje przez prawie całe lato, więc raczej trudno było trafić na niepogodę.




Wróciliśmy opaleni i zadowoleni z wypoczynku. Moja córcia najchętniej zostałaby tam dłużej, ja zresztą też ;)

19 komentarzy:

  1. slicznie :) dobrze ze wypoczeliscie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne widoki, aż zatęskniłam za morzem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez już tęsknie, za szumem fal...

      Usuń
  3. fajny mix zdjęć, moje wakacje dopiero przede mną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To choć masz na co czekać. Mnie córka w dzień powrotu już pytała kiedy pojedzie nad morze.

      Usuń
  4. Świetna relacja, kocham morze, nie byłam w Międzyzdrojach, ale w tym roku padło na Dębki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak jeżdżę na zmianę Międzyzdroje - Dziwnów, bo tu mamy najbliżej.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Córka strasznie się niecierpliwiła, kiedy pójdziemy na żubry, choć to już trzeci raz jak tam byliśmy.

      Usuń
  6. Widać, że wakacje się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałaś chyba dobry termin,bo nie widze dzikich tłumów na plaży .Piękne zdjęcia :) Oj zazdroszczę :) Ja będę w Świnoujściu w październiku -jadę z mężem do sanatorium.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwszy tydzień były jeszcze tłumy, ciężko było znaleźć kawałek miejsca przy brzegu, bo z małym dzieckiem tylko taka opcja wchodzi w grę. Ale drugi tydzień to rzeczywiście już luźniejszy czas, choć niekoniecznie wieczorem na deptakach, tam zawsze tłumnie ;)

      Usuń
  8. Jak miło popatrzeć....cudne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  9. ŁADNIE:)nie bylam jeszcze wtym miejscu nad morzem:) fajnie ze pogoda dopisala;) bo slyszalam ze bywalo roznie z pogoda nad morzem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące jedynie blogi będą usuwane, jaki i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.