poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Kartka z Wakacji

Obiecałam kilka słów o swoim wyjeździe. A więc tym razem trafiłam z rodziną do Międzyzdrojów. Byliśmy tam już kilka razy, ale wciąż chętnie wracamy ponownie. To co nas zachęca to piękne molo, deptaki na spacery i duży plac zabaw dla dzieci. No i zawsze mamy blisko nad morze.

Dla przyjemności mojej córeczki przejechaliśmy się po mieście takim pociągiem na kółkach.

Ważna atrakcją Międzyzdrojów jest oczywiście Zagroda Pokazowa Żubrów w Wolińskim Parku Narodowym. Tam nie tylko obejrzeliśmy te zwierzęta, ale również dziki, jelenia, sarenki oraz bieliki.

Tym razem wybraliśmy się też na zwiedzanie Świnoujścia. Dodatkowa atrakcja to oczywiście przepłynięcie promem i obejrzenie przepływających statków.

Kolejna podróż to Wapnica, tam zobaczyliśmy dość nową Marinę. Nie zabrakło też punktu widokowego Zielonka, z którego można było zobaczyć zarówno Zalew Szczeciński, jak i morze. A że było po drodze, to wpadliśmy też na urokliwe Turkusowe Jeziorko.

Pogoda dopisała, więc każdy dzień mogliśmy spędzać na plaży. Ale w tym roku to chyba słońca nie brakuje przez prawie całe lato, więc raczej trudno było trafić na niepogodę.

Wróciliśmy opaleni i zadowoleni z wypoczynku. Moja córcia najchętniej zostałaby tam dłużej, ja zresztą też ;)

1. slicznie :) dobrze ze wypoczeliscie :)

2. Piękne widoki, aż zatęskniłam za morzem :)

3. fajny mix zdjęć, moje wakacje dopiero przede mną.

1. To choć masz na co czekać. Mnie córka w dzień powrotu już pytała kiedy pojedzie nad morze.

4. Świetna relacja, kocham morze, nie byłam w Międzyzdrojach, ale w tym roku padło na Dębki:)

1. Ja tak jeżdżę na zmianę Międzyzdroje - Dziwnów, bo tu mamy najbliżej.

5. Żubr wymiata :D Świetne zdjęcia :)

1. Córka strasznie się niecierpliwiła, kiedy pójdziemy na żubry, choć to już trzeci raz jak tam byliśmy.

6. Widać, że wakacje się udały :)

7. Wybrałaś chyba dobry termin,bo nie widze dzikich tłumów na plaży .Piękne zdjęcia :) Oj zazdroszczę :) Ja będę w Świnoujściu w październiku -jadę z mężem do sanatorium.

1. W pierwszy tydzień były jeszcze tłumy, ciężko było znaleźć kawałek miejsca przy brzegu, bo z małym dzieckiem tylko taka opcja wchodzi w grę. Ale drugi tydzień to rzeczywiście już luźniejszy czas, choć niekoniecznie wieczorem na deptakach, tam zawsze tłumnie ;)

8. Jak miło popatrzeć....cudne fotki.

9. ŁADNIE:)nie bylam jeszcze wtym miejscu nad morzem:) fajnie ze pogoda dopisala;) bo slyszalam ze bywalo roznie z pogoda nad morzem:)

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.