wtorek, 8 lipca 2014

Delikatny żel pod prysznic Melisa

Będzie w końcu recenzja kosmetyczna. Ostatnio więcej czasu spędzam na dworze, więc mało mnie na blogu. Gdzie byłam możecie podejrzeć na moim fp TUTAJ.
Ale wracając do świata kosmetyków, tym razem będzie to produkt marki Uroda Melisa: Delikatny żel pod prysznic


 Łagodny żel pod prysznic wzbogacony delikatną formułą, stworzony specjalnie dla potrzeb skóry wrażliwej.
Wyciąg z melisy doskonale nawilża i regeneruje, łagodzi podrażnienia. Subtelny, ziołowy zapach żelu działa kojąco. Codzienne stosowanie zapewni optymalne nawilżenie skóry i poprawę jej elastyczności. Poczuj siłę naturalnego nawilżenia!


Cena: 8,00zł
Pojemność: 400ml
Producent: URODA Polska Sp. z o.o. TUTAJ


Skład:


Moja recenzja:

Żel znajduje się w dużej butli. Przez otwór wylew się tyle żelu co trzeba. Jego konsystencja przypomina trochę mleczko. Pieni się średnio, dla mnie wystarczająco. Poza tym zawsze gdy oczekujemy dużej piany, warto użyć do tego gąbki.



Zapach jest ziołowy, może i tak pachnie melisa. Nie wzbudza u mnie zachwytu, ale jak dla mnie neutralny. Nie jest zbyt uporczywy ani też chemiczny. Pachnie naturalnie.

Dobrze myje skórę. Jest bym powiedziała średnio wydajny. W ogóle trochę z niego taki przeciętniaczek, ale patrząc na cenę 8zł za 400ml warto go sobie kupić i wypróbować.

Ja używam go w parze z balsamem z tej samej serii. W taki sposób skóra jest dobrze nawilżona przez cały dzień.


Używacie kosmetyków tej marki?

28 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy, a zapowiada się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna cena. Polska firma.Na pewno warto spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbuje meliskę lubię firmę uroda też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że jesteś zadowolona, ja nie miałam jeszcze niczego z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że solidnie się pieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daje radę, choć na szybko pod prysznicem i bez gąbki nie ma szaleństwa.

      Usuń
  6. Miałam okazje wypróbować kilka produktów i byłam ogólnie zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam ,ale wygląda całkiem fajnie

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nie miałam okazji używać kosmetyków tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam 4 rzeczy z tej serii (kremy, micel, balsam) i żadna się u mnie nie sprawdziła. Za to mamie bardzo się podobały ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem miałam nawilżajacy, ale już sprezentowałam szwagierce. A balsam pewnie niedługo zrecenzuję.

      Usuń
  10. nie miałam wcześniej tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam - ale ciekawi i kusi :]

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie one nie kusza po recenzjach;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam nic z tej firmy, teraz się rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam u nas produkty tej serii, rozejrzę się za żelem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie się ta seria słabo sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaje się dość rzadki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dobrze wspominam balsam z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  18. Do tej pory nie używałam żadnego kosmetyku tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam tanie kosmetyki ;)
    dodaję się do obserwujących :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam go i serdecznie polecam :P

    http://szuszunia-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.