niedziela, 27 kwietnia 2014

Sałatka z kurczaka z grzankami

Dziś propozycja na lżejszy obiad lub kolację: Sałatka z kurczaka z grzankami




Składniki:

- filet z kurczaka
- sałata
- pomidory
- cebula
- kukurydza konserwowa
- olej rzepakowy
- sól, pieprz, mielona słodka czerwona papryka, zioła

Dodatki:

- chleb
- sos czosnkowy


Przygotowanie:

Fileta z kurczaka kroimy na małe kawałeczki. Na patelni rozgrzewamy olej z dodatkiem soli i przypraw. Smażymy kurczaka na rumiano. W między czasie kroimy warzywa, dodajemy kukurydzę, łyżkę oleju i przyprawy. Wraz z usmażonym kurczakiem mieszamy. 
Dodatkowo przygotowujemy grzanki z chleba. Ja użyłam do tego opiekacza, więc nie użyłam tłuszczu. Można też przysmażyć je na patelni. Odkrajamy skórkę i kroimy w kostkę. 


 Kładziemy je na wierzch sałatki, którą podaję z sosem czosnkowym.




Co tam na obiadzik u Was?

31 komentarzy:

  1. same dobrocie w tej sałatce, zjadłbym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię taką sałatkę i często sobie ją robię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś niezastąpiona :D Kolejny przepis od Ciebie odgapiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo wyjątkowo i mojej córci - niejadkowi smakowała ;)

      Usuń
  4. Pyszna jest :) Często taka robię, każdemu smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jadłam jeszcze takiej ale wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, grzanki szczególnie smakują mojej córci.

      Usuń
  6. Często robię takie sałatki z grzankami i kurczakiem:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie sałatki, są mega pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. musi być smaczna :) Zjadłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też bardzo lubię, czasami grzanki zastępuję chlebkami pita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w planie upiec domową pitę, to wtedy spróbuję z taką sałatką je podać.

      Usuń
  10. Zjadłabym! Narobiłaś mi ochoty na tę sałatkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zjadłabym taką sałatkę na kolację :) wygląda bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mniam mniam zjadłabym taka sałateczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda pysznie, uwielbiam sałatki z grzankami

    OdpowiedzUsuń
  15. smakowicie się prezentuje, na pewno wykorzystam przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  16. smakowita ta sałatka
    a u mnie dzisiaj klasyczna, ciężka grochówka, na wędzonce
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  17. I głodna się przez Ciebie zrobiłam od samego rana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio również odkryłam grzanki jako dodatek do sałatek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.