piątek, 13 września 2019

Moje Piękno Moja Historia

Marka Dove po raz kolejny inicjuje kampanię, która ma pomóc kobietom uwierzyć w siebie, w swoje naturalne piękno. "Dove Moje piękno, moja historia" to akcja uzmysławiająca nam kobietom, że piękno nie ma jednej definicji. Każda z nas jest inna, ale także każda z nas jest piękna. 


W spocie promującym kampanię widzimy 6 Polek, które niezależnie jak wyglądają, widzą w sobie atuty piękna:

"Szerokie biodra? Szerokie są moje horyzonty... (...) Duża? Dużo jest we mnie miłości." 

Hasło "To Ty definiujesz piękno!" jest pięknym podsumowaniem tego filmu. Jeśli dostrzeżemy w sobie pozytywne wartości, to uwierzymy w siebie, a pewność siebie pozwoli nam cieszyć się codziennym życiem. Ta kampania pokazuje również, że ślepe podążanie za lansowanymi w mediach kanonami piękna nie jest dobrym kierunkiem. To nie wygląd nas definiuje, tylko my same.

Każda z nas jest piękna. Jeśli uważa inaczej (8 na 10 Polek chce wyglądać jak najlepiej, 2 na 10 uważa się za piękne*), to znaczy, że czas, aby spojrzała na siebie jeszcze raz. Nie ważne czy jest chuda, czy grubsza, mała czy wysoka. Ważne, że ważna dla siebie, dla rodziny, dla przyjaciół. 

Gdy patrzę w lustro, widzę kobietę, która w wielu kwestiach czuje się spełniona. Odkąd jestem rodzicem, myślę o sobie jako o pięknej mamie, bo inaczej nie mogę określić uczucia, jakie się między mną a córką pojawiło od pierwszej chwili. Dobrze czuję się też, pichcąc w swojej kuchni, piekąc ciasta, torty, czasem nawet piękne torty. Spełniam się też blogując. Czy robię to dobrze? Hmm... Najlepiej jak potrafię ;)


Lubię też mieć chwile tylko dla siebie. Może to być czytanie wciągającej książki, oglądanie ciekawego programu w tv lub codzienna pielęgnacja mojego ciała. Dbajmy o swoje ciało i dusze, dbajmy o siebie.

Jeśli tylko macie ochotę podzielić się swoim pięknem, zróbcie to. Napiszcie o sobie coś dobrego, opowiedzcie o swoich walorach i w końcu zaufajcie sobie.

No to jaka jest Twoja historia?

*dane z raportu Dove "Jesteśmy piękne" z 2016 r.

6 komentarzy:

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.