piątek, 14 czerwca 2019

Floslek kremy pod oczy ze świetlikiem

O żelach pod oczy ze świetlikiem napisano już wiele dobrego. Ja również zrecenzowałam dla Was ich kilka. Zawsze się u mnie sprawdzały jako szybkie odświeżenie okolic oczu zwłaszcza rano. Floslek, doceniając właściwości świetlika, wprowadził do gamy swoich kosmetyków nowość - kremy pod oczy ze świetlikiem:
  • PRZECIWZMARSZCZKOWY krem pod oczy świetlik i kwas hialuronowy
  • ODŻYWCZY krem pod oczy świetlik i masło Shea
  • ROZŚWIETLAJĄCY Krem pod oczy świetlik i witamina C.


Przeciwzmarszczkowy 

Wygładzający krem o lekkiej konsystencji przeznaczony jest do pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu, z widocznym spadkiem napięcia i skłonnej do powstawania zmarszczek. 
Składniki aktywne:
Ekstrakt ze świetlika lekarskiego – skuteczny i uznany w medycynie naturalnej, stosowany w preparatach okulistycznych. Przynosi ulgę i ukojenie zmęczonej, zestresowanej skórze okolic oczu.
Kwas hialuronowy – intensywnie nawilża i wygładza skórę oraz wypełnia zmarszczki sprawiając, że stają się mniej widoczne.


Odżywczy 
Regenerujący krem o bogatej konsystencji przeznaczony jest do pielęgnacji wrażliwej skóry wokół oczu, z oznakami przesuszenia i zmęczenia oraz z widocznymi zmarszczkami. 
Składniki aktywne:
Ekstrakt ze świetlika lekarskiego
Masło Shea - regeneruje, nawilża, natłuszcza i łagodzi. Jest naturalnym filtrem przeciwsłonecznym.
 
Rozświetlający 
Delikatny krem o lekkiej konsystencji przeznaczony jest do pielęgnacji wrażliwej skóry wokół oczu, z oznakami utraty jędrności i elastyczności oraz skłonnej do powstawania cieni.

Składniki aktywne:
Ekstrakt ze świetlika lekarskiego
Witamina C – aktywna forma witaminy zamknięta w fosfolipidach, korzystnie wpływa na poprawę kondycji skóry, neutralizuje wolne rodniki.

Cena sugerowana: 16,49 zł
Pojemność: 15 ml
Producent: Producent: Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK Furmanek Sp.j.


Skład:


krem przeciwzmarszczkowy

krem odżywczy

krem rozświetlający


Moja opinia:


Bardzo mnie zauroczyły te małe słoiczki. Każdy z nich zawiera ekstrakt ze świetlika lekarskiego, by przynieść ulgę zmęczonej skórze wokół oczu. Zmęczenie, stres, a może efekt nie wyspania się, to wszystko można zobaczyć właśnie pod oczami. Świetlik lekarski działa przeciwzapalnie, likwiduje obrzęki, rozjaśnia cienie pod oczami.


Dla mnie najlepszym rozwiązaniem okazał się Rozświetlający krem pod oczy. Witamina C to składnik, który uwielbia moja cera podczas wiosny i lata. Świetnie się sprawdza u mnie na wszystkie słoneczne dni.

Konsystencja jest lekka, szybko się wchłania. Nie pozostawia żadnego wyczuwalnego i widzialnego filmu na skórze. Jest bardzo wydajny, więc wystarczy mi na bardzo długo. Używam go co rano już od dłuższego czasu. Od razu uzyskuje efekt optymalnego nawilżenia. Skóra wokół moich oczu jest odpowiednio napięta. Nie zapominam o nim także wieczorem przed snem. To odpowiednia pielęgnacja po demakijażu.

Krem pod oczy przeciwzmarszczkowy natomiast świetnie sprawdza się przy bardziej wymagającej cerze. Nie tylko będzie działać przeciwzmarszkowo, ale także świetnie nawilży skórę z pomocą kwasu hialuronowego.

Jeśli szukacie kremu z naturalnym filtrem przeciwsłonecznym, to odpowiednia będzie wersja odżywcza, która zawiera masło shea. Dodatkowo możecie liczyć na regenerację naskórka oraz nawilżenie.

Żele ze świetlikiem są świetne, można je dodatkowo stosować w ciągu dnia, ale jeśli potrzebujecie konkretniejszej pielęgnacji, to myślę, że któryś z tych kremów może być odpowiedni właśnie dla Was.

Znacie już te kremy ze świetlikiem pod oczy? Jak wrażenia?

7 komentarzy:

  1. Przeciwzmarszczkowy chętnie wypróbuję. Cena jest bardzo przyjazna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam sentyment do flos lek:) a kremy pod oczy mialam wiele razy ale bardziej zelowe od nich

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś używałam i uwielbiałam to uczucie "chłodu"... Teraz właśnie szukam czegoś podobnego i fajnego ale właśnie z właściwościami przeciwzmarszczkowymi :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię te kremy, zawsze mam też żele ze świetlikiem na opuchnięte oczy. zmęczone klimatyzacją i pracą przy kompie są jak znalazł

    OdpowiedzUsuń
  5. Żel ze świetlikiem z tej firmy to mój hit od wielu lat.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.