sobota, 14 lipca 2018

#Clippo - obiektyw do smartfona

Dzisiaj przychodzę do Was z testem gadżetu, który zagościł na stałe w mojej torebce. Jest to Clippo - szerokokątny obiektyw do smartfona.


#Clippo (Szerokokątny obiektyw, osłona na obiektyw, woreczek ochronny):

- Szerszy kąt widzenia - Szerokokątny obiektyw 180°
- Pełne i wyraziste zdjęcia
- Zawsze pod ręką - niewielki rozmiar
- Wygodny montaż w 2 sek. - mocno trzymający klips
- Zdjęcia Makro i Fish Eye



Zastosowanie Clippo przy robieniu zdjęć sprawia, że obraz nie tylko się rozszerza, ale w rogach ulega zaokrągleniu. Jest to obiektyw Fish Eye, czyli tzw. rybie oko.

Jeśli chcemy ten efekt zmniejszyć lub wyeliminować, wystarczy użyć funkcji zoom w swoim aparacie. Obraz rozszerza się o ponad dwa razy, więc lekkie powiększenie i tak da nam szerszy widok.

Dla mnie najbardziej interesujące jest właśnie samo rozszerzenie obrazu.


Przyznam się, że odkąd mam swojego smartfona, to w dużej mierze zastąpił on mój aparat fotograficzny podczas różnych wyjść, zwłaszcza tych w plener. Dlatego użycie dodatkowego obiektywu przypadło mi do gustu. Teraz mogę zrobić ładniejsze i szersze zdjęcia ciekawych miejsc. W kadrze zmieści się nie tylko moja rodzina, ale też piękne tło w postaci jakiejś ciekawej budowli, czy pięknego krajobrazu. Poniżej możecie zobaczyć zdjęcie z mojej ostatniej wycieczki na Zamek Książ. Mimo bliskiej perspektywy budowla zmieściła się w całości.
zdjęcie wykonane z użyciem obiektywu clippo

Obiektyw clippo można zastosować zarówno do aparatu głównego telefonu, jak i do robienia selfie. Przy wykonywaniu autoportretów bez użycia kijka możemy ująć wiele więcej niż do tej pory. Natomiast sam montaż trwa rzeczywiście dosłownie moment. Obiektyw mocujemy za pomocą klipsa, który bardzo dobrze trzyma się powierzchni smartfona. Jest zabezpieczony specjalnymi gąbeczkami, więc nic się nam nie rysuje.

Wielką zaletą obiektywu jest też jego mały rozmiar. Spokojnie noszę go w swojej torebce, bo jest bardzo lekki i zajmuje niewiele miejsca. Dzięki plastikowej osłonie na obiektyw oraz małemu woreczkowi służącemu jako etui jest tam całkowicie bezpieczny.

Zabrałam go ostatnio na wesele mojej siostrzenicy. Gadżet leżący na moim stoliku na sali zrobił na wielu osobach wrażenie. Z zaciekawieniem goście weselni oglądali efekt, jaki daje jego użycie. Robiliśmy sobie grupowe zdjęcia i wszyscy się ładnie mieściliśmy.

Więcej informacji na temat tego praktycznego gadżetu znajdziecie na stronie clippo.pl. Obecnie dostępny jest w promocyjnej cenie 69 zł.


Jak myślicie? Przydałby się Wam również taki obiektyw?

7 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam, że można coś takiego kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też nowość, ale bardzo przydatna.

      Usuń
  2. ooo tym obiektywem można osiągnąć fajne efekty, ja niewiele zdjęć robię telefonem,

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że to akurat całkiem fajny gadżecik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam sobie kiedyś taki zestaw na wyprzedaży w Biedronce - było jeszcze tzw. "rybie oko" i obiektyw makro. Czasem się przydają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.