poniedziałek, 15 stycznia 2018

Głęboko Oczyszczający Micelarny Szampon do włosów Nivea

Tym razem napiszę o szamponie, które oczyszcza włosy i skórę dogłębnie, a przy tym nie zawiera silikonów, barwników i parabenów:
Głęboko Oczyszczający Micelarny Szampon Nivea z ekstraktem z melisy cytrynowej.
Głęboko Oczyszczający Micelarny Szampon NIVEA® wzbogacony o ekstrakt z melisy cytrynowej: - skutecznie oczyszcza i dodaje lekkości włosom - odświeża włosy i skórę głowy na długo - chroni naturalne pH skóry głowy - nie przetłuszczające się, - zauważalnie odświeżone i lekkie włosy - ochrona naturalnego pH skóry głowy.
  • Formuła micelarna łagodnie i głęboko oczyszcza włosy oraz skórę głowy
  • Nie zawiera silikonów, parabenów i barników
  • Skutecznie oczyszcza i dodaje lekkości włosom
  • Wzbogacony o ekstrakt z melisy cytrynowej
  • Chroni naturalne pH skóry głowy

Marka: Nivea
Pojemność: 400 ml
Producent: Beiersdorf AG, Niemcy

Skład:

Moja opinia:

Zaskakująca dla mnie już jest sama butelka. Nivea najczęściej kojarzy mi się z kolorem białym i granatowym. Tu mamy coś odmiennego. Bezbarwna butelka o miętowej nakrętce. Samo zamknięcie jest bardzo wygodne w użyciu, działa na zasadzie klik-klak.

Szampon ma ładny zapach. Długo się zastanawiałam co to za konkretna nuta zapachowa. Mi kojarzyła się z grejpfrutem, ale chyba to ma być zapach związany z melisą cytrynową, bo jej ekstrakt zawiera szampon. W każdym razie jest bardzo przyjemny, cytrusowy i orzeźwiający.

Jego konsystencja to bezbarwny rzadki żel, bez żadnych barwników. Dobrze się pieni.

Szampon doskonale oczyszcza skórę głowy. Sprawia też wrażenie natychmiastowego orzeźwienia. Skóra głowy po takiej pielęgnacji jest też odpowiednio nawilżona. Szampon nie tylko jej nie podrażnia, ale też nie wywołuje u mnie swędzenia jak niestety wiele innych szamponów. 

Włosy również są dobrze oczyszczone, stają się lekkie, ale też przez to mocniej się puszą i wymagają użycia większej ilości odżywki. W takim jednak przypadku w całkowicie oczyszczone włosy z zanieczyszczeń i sebum łatwiej jest wniknąć składnikom odżywczym.

Jest to kosmetyk, który zdecydowanie zaskoczył mnie pozytywnie. Kto już stosował? Co o nim myślicie?

8 komentarzy:

  1. Nie miałam go, na ten moment mam dwa szampony w zapasach :) dopiero jak zużyje to pomyślę nad zakupem tego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie część szamponów nadaje się tylko do mycia włosów, ten radzi sobie dobrze ze skórą głowy, używam go zamiennie z innym szamponem.

      Usuń
  2. Kiedyś musze go w końcu kupić! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. skład produktu nie bardzo mi odpowiada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jakich szamponów używasz na co dzień.

      Usuń
  4. Sama nie miałam okazji go jeszcze używać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim włosom na pewno przydałoby się porządne oczyszczenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.